Tipsport spustil komunikaci k blížícímu se hokejovému mistrovství světa v Česku. Hlavní role hrají nejlepší český hráč současnosti David Pastrňák a jeho Pasta bunda. Sázková kancelář pak poprvé postavila kampaň na influencerech s cílem zasáhnout mladou cílovku 18+.
Pastrňák, jenž je známý zálibou v originální módě, se na startu kampaně pochlubil na sociálních sítích nápaditou bundou. Navrhl ji designér Martin „kafes33“ Hirth a má dvě strany: jednu v barvách typických pro Tipsport – ale jen s velmi decentním brandingem – pro „běžný provoz“, druhou v národních barvách pro fandění během mistrovství. Komunikace se odvíjí od základní linky „Buď ready – buď připraven na mistrovství světa – s Tipsportem toho totiž zažiješ nejvíc.“
Pasta bundu jako nejžádanější součást výbavy českého hokejového fanouška prezentuje na svých účtech devět výrazných influencerů instagramové scény: Pruyem, Těhotnej kuchař, Johny.mkv, Fayne, Lucie Neumannová, Filip Langer, Kundosaki, Honzi Michálek a David Luu. Pro některé z nich Pastrňák s týmem Tipsportu natočil dedikované videosekvence, které by měly v jejich postech dobře fungovat. A do Pasta bundy se obléknou i další tváře Tipsportu: sportovci David Dvořák, Patrik Kincl, Michal Krčmář, Markéta Davidová, Tereza Voborníková, Barbora Hermannová, Marie-Sára Štochlová, Ronald Paradeiser, David Kozma, Sára Kousková a tým Sampi.
V příspěvcích budou odkazovat na landing page kampaně pastabunda.cz, odkud vede cesta rovnou na e-shop rosterhockey.cz, kde je bunda ve velmi limitovaném množství několika set kusů ke koupi. Doplňkovými mediatypy pro kampaň jsou v první polovině dubna OOH plochy a online bannery.
„Už delší dobu vnímáme, že nejmladší část dospělé populace zůstává mimo efektivní zásah našich klasických marketingových kampaní, protože nesleduje většinu z médií, které v reklamě využíváme. Pasta bundou se to pokoušíme zlomit. Je to pro nás nový směr, propracovaný experiment, který nám ukáže, zda se touhle cestou při oslovování nejmladší cílové skupiny vydávat i do budoucna,“ vysvětluje Michal Kramer, vedoucí marketingové komunikace Tipsportu. Kampaň s Pasta bundou poběží před a v průběhu hlavní kampaně Tipsportu k mistrovství světa.
Ústřední slogan hlavní komunikace Tipsportu k MS v hokeji zní „Stačí jen začít“. Začít s touto klasickou kampaní stačí až dva týdny po launchi Pasta bundy, tedy 19. dubna. Tipsport v ní bude zdůrazňovat i další klientské benefity – například fakt, že je jedinou sázkovou společností, která bude všechna utkání šampionátu živě streamovat. Komunikační kampaň „Stačí jen začít“ vznikla inhouse a její produkci zastřešoval Rudolf Rokoš. Poběží v celoplošných televizích, onlinu, OOH, v tisku a na pobočkách až do konce MS.