Mastercard ve 3D reklamě vyřezává platební karty Touch Card

Novinku v designu karet Touch Card ukazuje Mastercard na 3D digitální ploše ve spolupráci s umělcem Igorem Pašekem a agenturami McCann Prague a Dentsu.

Společnost Mastercard jako jedna z prvních značek využila nové 3D digitální plochy na obchodním centru Harfa v pražských Vysočanech. Představila na ní design karet Touch Card, s nímž se dá po hmatu poznat, zda jde o debetní či kreditní kartu. Výtvarné pojetí je dílem talentovaného 3D umělce a motion designéra Igora Pašeka a kreativní agentury McCann Prague.

„Mastercard, technologie a inovace jdou ruku v ruce, takže když se na trhu objevila novinka v oblasti outdooru, vzali jsme to jako skvělou příležitost k propojení všeho, co je Mastercard vlastní. Naše nejnovější inovace Touch Card, kterou začínají české banky postupně implementovat, byla pro tento typ média ideálním sdělením,“ říká Pavla Císařová, marketingová ředitelka společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

Technologická řada karet Touch Card je navržena s důrazem na design a funkčnost. Výřezy umožňují držitelům snadno rozlišit typy karet – zaoblený výřez je pro debetní a hranatý pro kreditní. Intuitivní design usnadňuje používání karet, což přináší výhody pro všechny uživatele, včetně nevidomých a slabozrakých.

Finální tvar patnáctisekundové reklamy vznikal v několikakolovém tvůrčím procesu, ve kterém se ladily jednotlivé detaily a také se testovalo přesné zaměření pro finální projekci. Spolupracovala na něm i mediální agentura Dentsu.

„3D billboardy vznikly v Japonsku, stejně jako Dentsu, a od té chvíle zažívají obrovský rozmach. Jsme proto opravdu rádi, že se můžeme po celém světě spojovat se značkami, pro které jsou inovativní technologie stejně důležité jako pro nás. Těší nás, že dalším inovativním partnerstvím může být Mastercard v Česku,“ říká Martin Mlýnek, „investment director“ agentury Dentsu.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen