Reklama
Megaboard

Hokejová kampaň, jak ji neznáte? Tak určitě, říkají Kaufland, ČT a Český hokej

Kaufland, Český hokej a Česká televize se spojily, aby v době hokejové horečky vyvolané mistrovstvím světa v Praze a Ostravě propagovaly pozitivní sportovní hodnoty. Vznikly tak čtyři minipříběhy kampaně „Tak určitě!“, které nemají moralizovat, ale humorem poukázat na obvyklé nešvary (nejen) z hokejového prostředí.

Minutu a půl dlouhé spoty vytvořil kreativní tým složený ze scénáristy Petra Kolečka, režiséra Vladimíra Skórky a producenta Dana Stejce, kteří se podíleli například na kultovním seriálu z hokejového prostředí Lajna. Od 22. dubna do 26. května, kdy světový šampionát vyvrcholí zápasy o medaile, poběží na všech kanálech České televize vyjma zpravodajské ČT24.

„Naše příběhy se sice odehrávají v hokejovém prostředí, ale zaměřují se na obecnější hodnoty, které se týkají každého sportu. A vlastně celé české společnosti. Je to zkrátka silné téma, což pochopitelně Českou televizi lákalo,“ uvedl generální ředitel ČT Jan Souček. „Veřejnoprávní televize má povinnost edukovat společnost, vytvářet hodnoty a motivovat děti i dospělé, aby hráli fair a přenesli si sportovní hodnoty i do života,“ doplnil ho Jiří Ponikelský, výkonný ředitel ČT Sport.

Jak zmínil Robert Záruba, moderátor tiskové konference, kde byly spoty představeny, na tvorbě příběhu se zásadním způsobem podílel obchodní řetězec Kaufland, který je partnerem kampaně. A který tradiční hokejovou hlášku „Tak určitě!“ používá ve své hokejové komunikaci už od loňského mistrovství světa. „Jako Kaufland podporujeme celou šíři českého hokeje, a to včetně kategorií, na které se dříve zapomínalo, jako jsou ženy, parahokej a děti. Správné hodnoty jsou pro nás důležité a začleňujeme je do všech našich hokejových projektů,“ zmínila Klára Beňáčková, jednatelka společnosti Kaufland.

Hladkou spolupráci s komerčním partnerem ocenili i autoři minipříběhů Krasobruslařka, Fair Play, Rodič a Všestrannost. „Chtěl bych poděkovat za celou iniciativu. Je to poměrně jedinečný koncept, který je spíš edukačním než reklamním,“ uvedl producent Dan Strejc. Jeho slova pak rozvedl Petr Kolečko, který režíroval spoty Předsudky a Rodiče a trenér. „Líbí se mi, že to není klasická třicetivteřinová reklama. Že jsme se mohli opřít do dialogů a jít hlouběji do tématu. A sympatický mi byl i klient, jehož přístup byl od jiných zadavatelů velmi odlišný,“ uvedl. „Nějaké reklamy jsem už natáčel, ale jelikož Dan Strejc jako producent hledá neotřelé cesty, větřil jsem, že to může být zajímavý projekt. Ať už formátem, nebo volností, kterou od něj máme zaručenou,“ doplnil je třetí do party Vladimír Skórka.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále