Reklama
Megaboard

Frisco představuje s agenturou Boomerang Communication novou příchuť

Frisco na začátku letošního roku změnilo kreativní agenturu. S Boomerang Communication teď představují první výsledek spolupráce při uvedení nové příchutě.

Mango a limetka je nejnovější příchutí cideru Frisco, kterou značka právě uvádí na trh. „Příchuť jsme zvolili na základě výzkumů, ve kterých kombinace manga a limety drtivě válcovala ostatní příchutě. Na výslednou chuť jsme navíc opravdu pyšní, a tak do novinky vkládáme velké ambice. Zejména věříme, že nový chuťový profil významně pomůže akvizici nových spotřebitelů,“ říká Žaneta Kratochvílová, „brand manager“ Frisco, která se podílela i na samotném vývoji produktu.

„Zadáním bylo akcentovat novou příchuť a motivovat k jejímu ochutnání. Deset vteřin je krátká doba, přesto se týmu podařilo vměstnat do tohoto prostoru brand, vtipný spin i produkt, aniž by výsledek působil jakkoliv uspěchaně,“ hodnotí spot Tomáš Cibor, „business & marketing manager“ Boomerangu. „Brzy spustíme navazující aktivační kampaň v digitálu, přičemž cílová skupina se může těšit na zábavný obsah se soutěží,“ přibližuje kampaň „account manager“ Boomerangu Michaela Šišková, která má Frisco na starosti. „Zatímco v novém spotu hrají tytéž herečky, které jsou zavedeným assetem značky, v digitálu využijeme sílu oblíbených influencerek,“ prozrazuje Šišková.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou
Social Media

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
MAM Souboj spotů 2024 čtvrtfinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
MAM Souboj spotů 2024 čtvrtfinále