Velká brandová kampaň Zásilkovny od agentury Socialpark bude primárně online, zapojí i známé influencery.
Zásilkovna spouští jednu ze svých největších brandových kampaní s názvem „Zásilkovna. Moje srdcovka“. Jejím cílem je dlouhodobě upevnit pozici Zásilkovny nejen na trhu, ale i v srdcích zákazníků. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Socialpark a poběží od konce března jako klíčová linka komunikace Zásilkovny pro rok 2024. Propagace bude následovně pokračovat na Slovensku a v Maďarsku, které patří mezi klíčové trhy Packety, mateřské společnosti Zásilkovny.
„Výběr konceptu ‚Moje srdcovka‘ pro nás byl jasnou volbou. Komunikační linka reflektuje poznatky z našeho výzkumu, týkající se pozitivního vnímání značky Zásilkovny na českém trhu. V tomto ohledu dopadla naše značka nad očekávání pozitivně. Toho si neskutečně vážíme a chceme toto vnímání podporovat i v budoucnu,“ komentuje Tomáš Bzirský, šéf marketingu skupiny Packeta, a dodává: „Zásilkovna za posledních 13 let prošla mnoha změnami. Z úspěšného ryze českého startupu jsme se stali globální logistickou společností. Podařilo se nám vybudovat lovebrand a zákazník je pro nás vždycky středobodem vesmíru. Naši zákazníci jsou zkrátka naší srdcovkou a my se každý den snažíme být tou jejich.“
Cílem kampaně je upevnit pozici Zásilkovny na trhu skrze dlouhodobý koncept, který se bude promítat do klíčové firemní komunikace napříč celým rokem. Zásilkovna tím podporuje ideu, že i při výběru doručovací společnosti by zákazníci měli naslouchat svému srdci a volit značku, která je tomu jejich nejblíže. Trefně je využito i motto kampaně, které vyzdvihuje červenou barvu jako barvu lásky a srdce, která je pro Zásilkovnu typická.
„Když jsme se v týmu zamýšleli, jaká emoce se nám nejvíce spojuje se Zásilkovnou, vyhrála to láska. Ne ale ta tradiční, řekněme ‚valentýnská‘, ale podložená mnoha racionálními argumenty. Zásilkovna například neustále inovuje, má tisíce výdejních míst, rostoucí síť Z-Boxů, skvělou aplikaci a je na ni vždycky spoleh. A když během brainstormingu někdo řekl, že je Zásilkovna zkrátka srdcovka, byla to už k finálnímu konceptu relativně rychlá cesta,” říká Petr Král, CEO agentury Socialpark, která kampaň připravila.
Kampaň je cílena primárně na online prostředí, ale doplněna bude v průběhu také outdoorovými aktivitami. Průběh kampaně doplní řada známých influencerů, kteří podpoří komunikaci na sociálních sítích za překvapivého využití nejnovějších technologií.
Vizitka kampaně:
Zadavatel: Packeta Group – Zásilkovna
Kreativní/ produkční agentura: Socialpark
Kreativní ředitel: Petr Král
Vedoucí produkce: Josef Švejda
Režie: Jakub Mahdal
DOP: Martin Doležal
Account director: Nikola Bastlová
Copywriter: Lukáš Hvozdecký
Fotografie: Patrik Gémeš
Hudba: Jakub Mahdal