Ikea marketingovou kampaní upozorňuje na nové nižší ceny. Součástí kampaně je i video na sociálních sítích. Tramvaj v barvách Ikea projíždí kolem Národního divadla a táhne za sebou obří balonky ve tvaru dětské židličky a stoličky Mammut. Video na sociálních sítích vzbudilo značný ohlas. Lidé se v komentářích pozastavují především nad možným ohrožením bezpečnosti provozu.
„Tramvaj v barvách Ikea opravdu v pražských ulicích jezdí, ale obří balonky za sebou ve skutečnosti netáhne, jsou vytvořené 3D animací. V samotném videu je uvedeno, že modely výrobků byly do záběru přidány digitálně, což vysvětlujeme i v komentářích pod videem,“ vysvětluje Iva Pohlová, manažerka marketingové komunikace Ikea Česká republika, Maďarsko a Slovensko.
Kampaň pro Ikea vytvořila agentura Publicis Groupe. Inspirací bylo video ze Švédska, kde Ikea rovněž využila částečnou 3D animaci. „Naše video jsme chtěli zasadit do lokálního prostředí, které každý zná. Chtěli jsme vytvořit něco jednoduchého a zajímavého s využitím moderních technologií. Snažili jsme se, aby video působilo neskutečně, ale zároveň reálně. Tím se nám povedlo upoutat pozornost. Dostáváme velké množství reakcí a naprostá většina je pozitivní,“ uzavírá Pohlová.
Tramvaj v barvách Ikea jezdí v Praze na různých linkách s vizuálem ikonických modrých tašek Frakta a nápisem Jedna taška stačit nebude, který odkazuje na nové nižší ceny.
Na nové nižší ceny v Ikea upozorňuje v různých formátech i aktuální kampaň Kdykoliv se ztratíte v nepořádku, pomůžeme vám se znovu najít, ve které je klíčovým výrobkem policový díl Eket, také se zvýrazněnou novou nižší cenou.