Rossmann rozšiřuje rodinu v nové brandové kampani

Koncept „Pečujeme s láskou“ rozvíjí Rossmann další kampaní od DDB Prague. Spot od režisérky Alice Nellis v produkci Boogie Films poběží v několika variantách.

Síť drogerií Rossmann přichází po dvou letech s novým brandovým spotem z dlouhodobé kampaně Pečujeme s láskou. Ta je veřejnosti známá především díky slůvku „Mami!“, které je stěžejním motivem všech jejích spotů.

Známá rodina maminky se dvěma dcerami se v něm rozroste a nový tatínek zahýbá s emocemi. Spot, který v produkci Boogie Films natočila režisérka Alice Nellis, běží v několika verzích na kanálech televizí Nova a Prima, online na Seznam TV i na sociálních sítích od 13. března. Za kreativou stojí stejně jako v předchozích letech agentura DDB Prague.

Z předchozích kampaní známé obsazení v aktuálním spotu řeší vztahy s novými členy rodiny. Mladší dcera totiž není z nového tatínka a brášky vůbec nadšená. „Nový spot do jisté míry zobrazuje každodenní realitu dnešních takzvaných patchworkových rodin, kdy si nový rodič hledá cestu k dětem svého partnera či partnerky,“ říká Marcela Syrovátková, vedoucí oddělení marketingu společnosti Rossmann, a dodává: „Tato situace nemusí být pro žádnou stranu jednoduchá, ale my se snažíme ukázat, že díky vzájemnému respektu je možné tyto nesnadné začátky překonat.“

Šéfka kreativy agentury DDB Prague Klára Palmer k tomu doplňuje: „Kampaň je i letos plná opravdových každodenních emocí. I když naše postavy opět o něco dospěly a jejich životy se hodně změnily, pořád se dokážou vypořádat s každou situací, když o sebe pečují s láskou.“

Vizitka kampaně:

Klient: Rossmann
Kreativní agentura: DDB Prague
Produkce: Boogie Films
Ředitelka marketingu: Marcela Syrovátková
Brand manažer: Jaroslav Anelt
Specialista marketingu: Alžběta Adamová
Specialista digitálního marketingu: Tomáš Javůrek
Ředitel pro byznys: Rostislav Novák
Project executive: Martin Tesař
Chief creative officer: Klára Palmer
Creative director: Iva Nitkulinec
Senior copywriter: Simona Luteránová
Agenturní produkce: Ondřej Martinec
Sound design: Ondřej Dvořák
Režie: Alice Nellis
Fotografie: Pavel Hejný
Média: TV, online a social
Nasazení: od 13. března 2024

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen