Reklama
Megaboard

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

První poradenská banka, která propojuje moderní technologie s osobním přístupem finančních poradců Partners, nabízí od 6. března tři balíčky služeb – osobní Pro jednoho, partnerský Pro dva a rodinný Pro rodinu. Ty tvoří souhrn běžných a spořicích účtů, různých karet a platebních možností. Banka je navíc takzvaně mobile only a funguje prostřednictvím aplikace.

Na to všechno upozorňuje nová kampaň s kreativou od agentury Moebius Jana Mičky. Produkci spotů zajistila společnost Punk Film s režií Pavla Noska. Vystupuje v nich hlavně ambasador banky Jan Pokorný, známý jako Pokáč. Pro Partners Banku složil celý song, jehož jednotlivé sloky slouží jako podklad pro čtyři televizní spoty.

Refrén plánuje banka dlouhodobě používat jako jingle a funguje také jako samostatný sponzorský vzkaz. Kampaň v průběhu roku doplní další krátké Pokáčovy písničky, které, jak je u něj zvykem, budou reagovat na aktuální situace.

„Hledali jsme výrazný koncept, který by v současné době přeplněné reklamami vynikl a pobavil. Hudba v reklamě funguje a v historii byl jingle téměř nezbytností, ale postupně se od něj upouštělo a dnes je to spíš výjimka. Přesto se stále jedná o výrazný, rozpoznatelný a emotivní prvek, který funguje spolehlivě,“ vysvětluje Robert Chmelař, ředitel marketingu finanční skupiny Partners, a dodává: „A protože v Česku není lepší skladatel a interpret než Pokáč, rozhodli jsme se ho oslovit a dali jsme mu volnou ruku v tvorbě.“

Proč se pro spolupráci s novou českou bankou rozhodl, shrnuje písničkář následovně: „Komerční spolupráci takového rozsahu jsme s mým týmem ještě nerealizovali. Když jsme se však potkali s vedením Partners Banky a panem Borkovcem, zjistili jsme, že jejich vize banky, která je upřímná a na nic si nehraje, se nám líbí. Zároveň s námi velmi rezonoval jejich zásadní přesah do charitativních činností.“

Celá písnička včetně klipu bude k  vidění na internetu, zejména na sociálních sítích. Televizní spoty a sponzorské vzkazy pak poběží po celý rok hlavně na stanicích skupiny Prima, v menší míře i na stanicích skupiny Nova a v České televizi. V onlinu půjde zejména o výkonnostní formáty doplněné v úvodu kampaně brandovými plochami. V průběhu roku se počítá i s rádiem a digitálními audio formáty, jako je například Spotify. 

Komunikace Partners Banky není omezena jen na audio a video, ale objeví se také v bannerové kampani. Aby i v ní byla snadno rozpoznatelná, používá banka unikátní 3D ilustrace na tyrkysovém pozadí. Využívá trik, kdy hrdinové reklamy vstupují do obřího mobilu, kde se změní ve své 3D avatary. 

Prvek mobilu vyzdvihuje důležitost Partners aplikace, jejímž prostřednictvím klienti spravují své finance v bance. Zároveň zde mají všechny finanční produkty sjednané přes finanční poradce nebo si je sem mohou snadno nahrát, spravovat své finance v jedné „appce“ a mít tak o nich přehled.

Tyrkysový 3D svět Partners Banky využívá základní firemní barvu a barevně se propojuje se sesterskou finančně-poradenskou společností Partners. Výrazné 3D prvky banka využívá jako osobitý grafický prvek nejen v appce, ale i na webu a na sociálních sítích. 

„Už z testů hrubých konceptů reklamy nám tento nápad vycházel jako silný, zapamatovatelný a pozitivní motiv. Tvoří ‚distinktivní prvky‘, tedy něco, co jakmile člověk uvidí, tak si to automaticky spojí s Partners Bankou, aniž by potřeboval vidět název, logo nebo jakýkoli další identifikátor značky,“ vysvětluje Robert Chmelař.

Nová reklamní kampaň navíc získává další, původně nečekaný, pozitivní rozměr. Pokáč přišel s nápadem, že by celý honorář za účinkování v reklamě rád věnoval na charitu. Toto rozhodnutí inspirovalo celou skupinu Partners, do které Partners Banka patří. Skupina tak aktuálně zakládá vlastní charitativní nadaci Parťáci, prostřednictvím níž chce pomáhat zejména rodinám, které se dostanou vlivem nepříznivých událostí do těžkých životních situací. Do nové nadace bude směřovat všechny své dobročinné aktivity. 

Vizitka kampaně

Klient: skupina Partners – Partners Banka
Agentura: Moebius
Produkce: Punk Film
Režie: Pavel Nosek
Kamera: Filip Hájek
Střih, postprodukce, 3D: Studio Achtung pod vedením Patrika Velka
Fotografie: Dominik Kučera
Nasazení: Od 2. dubna
Media mix: TV, sociální sítě, displej, rozhlas, digitální audioformáty jako Spotify
Zajištění offline médií: Hearts & Science
Online výkonnostní nasazení: Performio.cz

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále