Reklama
Megaboard

Nová tvář bez tváře. Která celebrita propůjčila Stella Artois ruku?

Kdo by to byl řekl, že se fotbalová ikona David Beckham bude jednou živit i rukama. A vida – poté, co se stal tváří piva Stella Artois, dělá pro belgický brand v rámci čerstvé OOH kampaně i „hand“ modela.

Když v půlce nultých let kopal za Real Madrid, nechal si pojistit nohy na 100 milionů liber. Evidentně mohl přidat do balíčku také ruce, protože i ty má Beckham zlaté (a potetované a tím pádem rozpoznatelné). V New Yorku od minulého týdne visí na dvou obřích billboardových plochách. „Představujeme vám novou tvář Stelly Artois. Bohužel jeho tvář trochu odvádí pozornost,“ stojí v humorném copy.

OOH je součástí kampaně s názvem „Chuť, která stojí za víc“, kterou má na svědomí agentura GUT Miami. „Nejnovější tvář Stella Artois jsme představili tak, že jsme ukázali pouze jeho ruce. Tvář totiž patří Davidu Beckhamovi. A nic by nemělo odvádět pozornost od lákavého pohledu na dokonale naservírovanou sklenici. Seznamte se s nejslavnějším modelem rukou na světě. Přinášíme vám chuť, která stojí za víc“ napsali z Gut Miami v příspěvku na Instagramu.

Celou kampaň, která drží prémiový positioning brandu, zahájil o týden dříve minutový spot. „Pro značku Stella Artois to je velká chvíle, protože věříme to může nastartovat silnou vlnu růstu po celém světě,“ uvedl Richard Oppy, viceprezident globálních značek ve společnosti AB InBev.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále