Reklama
Megaboard

Na humor, hravost a emoce samozřejmě sází Raiffeisenbank s další kampaní

Raiffeisenbank v nové vlně kampaní pokračuje s komunikačním konceptem Samozřejmě od Ogilvy, během roku vypustí sedm spotů v režii Mugshots a s produkcí Creative Embassy.

Další vlna kampaně s konceptem Samozřejmě z dílny agentury Ogilvy se v mini příbězích z každodenního života zaměřují na komunikaci vlajkových produktů a online služeb, které lidem pomáhají usnadňovat život a ukazují, že i banka může být přátelská a srozumitelná. Komunikace odstartovala v únoru, během roku ukáže celkem sedm spotů a opět sází na humor, hravost a emoce.

„V dlouhodobé komunikaci sázíme na princip samozřejmosti služeb – věříme, že produkty i služby banky by klientům měly usnadňovat život. Proto i letos pokračujeme s rozvíjením konceptu Samozřejmě a v rámci něj přinášíme spoustu vychytávek a praktických funkcí naší mobilní aplikace,“ říká Michaela Kuželová, ředitelka marketingové komunikace Raiffeisenbank.

Natáčení na osmi lokalitách trvalo čtyři dny a zúčastnilo se ho celkem dvanáct herců v hlavních rolích a dva zvířecí mazlíčci. Dohromady vzniklo sedm televizních spotů v režii Mugshots a s produkcí Creative Embassy. Zaměřují se na dotační poradenství Raiffeisen Stavební spořitelny, produkt Rekopůjčka, další na Minutovou půjčku, investiční aplikaci či různé funkce, jako je bankovní identita, rychlá platba na telefonní číslo či možnost v aplikaci zablokovat platby kartou u vybraných online prodejců.

Podobně jako loni, i letos je klíčovým prvkem ve spotech humor – odehrávají se v nich odlehčené, zábavné situace z běžného života. „Nechtěli jsme se divákovi podbízet třeskutým humorem, nepotřebujeme, aby se popadal za břicho. Úplně stačí, když se pousměje při pozorování situace, kterou dobře zná z každodenního života a která se přímo týká užívání služeb Raiffeisenbank,“ říká Richard Kolbe, seniorní copywriter Ogilvy.

Během natáčení vznikly i fotografie pro klíčové vizuály. Novým prvkem v komunikaci jsou žluté šipky, které graficky akcentují získaný benefit pro klienty. Kromě televizních spotů byly pro online kampaň vyrobeny také bumpery na video platformy a sada display bannerů. Nové plakáty a vizuály se objeví i na pobočkách a venkovních plochách.

Vizitka kampaně

Klient: Raiffeisenbank
Kreativní koncept: Ogilvy
Digitální média: Publicis Groupe
Produkce: Creative Embassy
Copywriting: Tomáš Belko, Richard Kolbe
Art: Lucie Žďánská
Strategie: Kim Hofmanová
Account Management: Kristina Zbirovská, Lucie Směšná
Režiséři: Jindřich Malík a Tomáš Brožek (Mugshots)
Fotograf: Matúš Tóth

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále