Cadbury Mini Eggs mají v Británii velké jméno, i když jsou jen tři centimetry vysoká. S kontrastem si hezky hraje kampaň od VCCP London a Girl & Bear.
S rychle se blížícími Velikonocemi se to všude hemží čokoládovými vejci, které u oslav svátku nesmějí chybět. Ve Velké Británii mají populární vajíčka Cadbury Mini Eggs tak velké jméno, že by si zasloužila místo i na velkých billboardech. Ve skutečnosti jsou ale jen tři centimetry vysoká, a tak by na nich byla stěží vidět. Toho využila agentura VCCP London ve spolupráci s vlastním studiem Girl & Bear a digitální agenturou Bernadette vytvořila pro sociální sítě venkovní kampaň, která paradoxu velikosti dodává zajímavou perspektivu.
Pro kampaň, která poběží až do Velikonoc, vytvořily agentury ve spolupráci s uměleckým modelářem Paulem Bakerem miniaturní billboardy, jimž nechybí branding společnosti JCDecaux, která poskytuje populární venkovní plochy nejen v Británii. V záběrech natočených ve skutečných lokacích nejdříve vypadají jako klasická „venkovka“, než se ukáže, jak je to ve skutečnosti.
„Největší vejce Velikonoc je první kampaní Cadbury Mini Eggs po pěti letech, která je pojatá tak, aby rozsvítila přeplněný trh. Zatímco ostatní se snaží strhnout pozornost řvavými a honosnými kampaněmi, Cadbury Mini Eggs hrdě ukazují svou skutečnou velikost,“ uvedla ke kampani Charlotte Parkes, senior brand manažerka pro Velikonoce ve skupině Mondelēz International, jíž brand Cadbury patří.
Vizitka kampaně:
Klient: Mondelēz International – Cadbury Mini Eggs
Kreativní agentura: VCCP London
Tvůrci obsahu: Girl & Bear
Digitální agentura: Bernadette
Miniatury: Paul Baker
Mediamix: sociální sítě
Nasazení: 22. 3. – 1. 4.