Reklama
Megaboard

Kampaň na novou Becherovku od YYY agency se ponořila do víru chutí

Becherovka uvádí na trh nový produkt Becherovka Orange & Ginger. Ve spotu od YYY agency hrají hlavní roli použité ingredience a jeho zhlédnutí má evokovat touhu novinku ochutnat.

Nový přírůstek do řady Fruits & Herbs s nižším obsahem alkoholu a ovocnou složkou má otevřít dveře k novým spotřebitelům. „Chtěli jsme vytvořit spot, který diváka doslova ponoří do víru chutí nové Becherovky Orange & Ginger, hlavní roli hrají právě použité ingredience, tedy pomeranč, bylinky a zázvor,“ komentuje novou reklamu Pavel Geschmay, marketingový manažer Jan Becher Pernod Ricard. „Po delší době jdeme ven s novinkou a jsem rád, že právě s tímto spotem,“ dodává Geschmay ještě za končícího dlouholetého vlastníka. Společnost Pernod Ricard prodala v prosinci minulého roku značku Jan Becher – Karlovarská Becherovka polské skupině Maspex, spojení bylo až na konci února posvěceno Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže.

„Zvažovali jsme, zda při výrobě spotu použít čistě CGI, anebo kombinaci s reálným natáčením. Jsme rádi, že jsme nakonec šli cestou většinového natáčení s jediným CGI záběrem. Natáčení bylo zábavnější a spot je autentičtější,“ popisuje Michaela Rodovská, vedoucí týmu accountů YYY agency.

Jedná se již o šestý spot, který pro Becherovku vytvořila agentura YYY. Za dobu spolupráce od roku 2022 společně stvořily vizuální svět s nezaměnitelnou estetikou, která ikonickou plochou lahev obsazuje do hlavních rolí reklamních spotů i dalších materiálů. Hudbu, která navazuje na motivy předchozí komunikace Becherovky Original Bitter 1807, složil multiinstrumentalista a skladatel Karel Havlíček.

Vizitka kampaně:
Kreativní agentura:
YYY agency
Strategy Director: Martin Zdražil
Strategic Consultant: Josef Havelka
Creative Director: Tomáš Veselý
Senior Art Director: Vítězslav Mareš
Account Team Leader: Michaela Rodovská
Account Manager: Matěj Schamberger
Produkce: Creative Embassy
Executive Producer: Matouš Heger
Režie: Prokop Motl
Skladatel: Karel Havlíček
Postprodukce: Punctum images
Nasazení: od 18. března minimálně do konce května
Média: TV, online, social, OOH, print

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále