Becherovka uvádí na trh nový produkt Becherovka Orange & Ginger. Ve spotu od YYY agency hrají hlavní roli použité ingredience a jeho zhlédnutí má evokovat touhu novinku ochutnat.
Nový přírůstek do řady Fruits & Herbs s nižším obsahem alkoholu a ovocnou složkou má otevřít dveře k novým spotřebitelům. „Chtěli jsme vytvořit spot, který diváka doslova ponoří do víru chutí nové Becherovky Orange & Ginger, hlavní roli hrají právě použité ingredience, tedy pomeranč, bylinky a zázvor,“ komentuje novou reklamu Pavel Geschmay, marketingový manažer Jan Becher Pernod Ricard. „Po delší době jdeme ven s novinkou a jsem rád, že právě s tímto spotem,“ dodává Geschmay ještě za končícího dlouholetého vlastníka. Společnost Pernod Ricard prodala v prosinci minulého roku značku Jan Becher – Karlovarská Becherovka polské skupině Maspex, spojení bylo až na konci února posvěceno Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže.
„Zvažovali jsme, zda při výrobě spotu použít čistě CGI, anebo kombinaci s reálným natáčením. Jsme rádi, že jsme nakonec šli cestou většinového natáčení s jediným CGI záběrem. Natáčení bylo zábavnější a spot je autentičtější,“ popisuje Michaela Rodovská, vedoucí týmu accountů YYY agency.
Jedná se již o šestý spot, který pro Becherovku vytvořila agentura YYY. Za dobu spolupráce od roku 2022 společně stvořily vizuální svět s nezaměnitelnou estetikou, která ikonickou plochou lahev obsazuje do hlavních rolí reklamních spotů i dalších materiálů. Hudbu, která navazuje na motivy předchozí komunikace Becherovky Original Bitter 1807, složil multiinstrumentalista a skladatel Karel Havlíček.
Vizitka kampaně:
Kreativní agentura: YYY agency
Strategy Director: Martin Zdražil
Strategic Consultant: Josef Havelka
Creative Director: Tomáš Veselý
Senior Art Director: Vítězslav Mareš
Account Team Leader: Michaela Rodovská
Account Manager: Matěj Schamberger
Produkce: Creative Embassy
Executive Producer: Matouš Heger
Režie: Prokop Motl
Skladatel: Karel Havlíček
Postprodukce: Punctum images
Nasazení: od 18. března minimálně do konce května
Média: TV, online, social, OOH, print