Reklama
Megaboard

Jarní kampaň Beauty od dm chce motivovat k pozitivním změnám

© dm

Příroda jako nekonečný zdroj inspirace, to je hlavním motivem nové jarní kampaně značky dm. Společnost v ní nechává rozkvést fantazii. Kampaň se inspiruje přírodou a přináší barvy a nové nápady, které pomáhají vystoupit z každodenní šedi a stereotypu. Součástí kampaně je výzva dm beauty challenge, ve které budou talentovaní make-up artisté soutěžit v napínavých duelech.

Kampaň Beauty společnosti dm je zahalená do barev květů, svěží zeleně, slunečních paprsků a proměnlivé vodní hladiny. Její motto zní „Moje fantazie rozkvétá“ a klade si za cíl motivovat zákazníky a zákaznice dm k pozitivním změnám v jejich životě. Přinese tipy a rady pro zdravější životní styl a oslavu vnější i vnitřní krásy.

„V nejnovějších trendech v líčení se přirozený look setkává s barevným spektrem metaverse. Tento kontrast mezi přírodou a virtuální realitou nabízí nekonečnou škálu možností pro sebevyjádření,“ popisuje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.

Soutěž o milion dm active beauty bodů

Jarní škála barev se objeví také v souboji kreativity make-up artistů během výzvy dm beauty challenge, kterou je možné sledovat na sociálních sítích dm. Od 11. března se šestnáct soutěžících postupně utká v duelech, během nichž budou vytvářet líčení inspirované přírodou s využitím produktů dm. Celá soutěž se završí na konci května vyhlášením vítěze a předáním hlavní ceny – 1 milionu dm active beauty bodů, které představují slevu na nákup v drogeriích dm, v aplikaci Moje dm a v online shopu dm.cz ve výši 250 tisíc kč.

Výherce či výherkyně se poté představí v dm podcastu dostupném na dm.cz/nove/podcast, YouTube, SoundCloud, Apple iTunes, Spotify a Youradio a na stránkách Active Beauty magazínu, který je bezplatně k dispozici ve všech prodejnách dm a na activebeauty.cz.

Sdílení nápadů mezi spolupracovnicemi a spolupracovníky

Síla inspirace se během kampaně Beauty projeví také v interní komunikaci dm, při níž spolupracovníci a spolupracovnice dm využívají ke sdílení nápadů sociální síť Viva Engage. „V tomto prostoru se nyní dostanou ke slovu i nové beauty ambasadorky se svými praktickými radami a tipy z oblasti péče o pleť a líčení a budou šířit nejnovější beauty trendy,“ přiblížil Jiří Peroutka.

Od tištěných reklam po spolupráci s influencery

Komunikace kampaně využívá široký mediální mix od tiskových zpráv, advertorialů a inzerce v tištěných médiích přes televizní a velkoplošné outdoorové reklamy, až po personifikované e-mailové newslettery, push notifikace a živé nakupování s poradenstvím v rámci vysílání dmLIVE v aplikaci Moje dm. Vizuály a poselství kampaně se promítnou také do online shopu dm.cz, tištěného journalu a Active Beauty magazínu. Součástí kampaně je i spolupráce s influencery a influencerkami a komunikace prostřednictvím sociálních sítí Facebook, Instagram a TikTok.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále