Fotbalový brankář Ondřej Kolář spojil síly se značkou Rio Mare, společně živí sport

Český fotbalový brankář Ondřej Kolář společně se značkou Rio Mare přináší osvětu o zdravém stravování prostřednictvím národní kampaně Rio Mare živí sport. Společně zdůrazňují důležitost vyvážené zdravé stravy pro aktivní životní styl a profesionální sportovní výkony.

Novou a zdravou inspiraci můžete čerpat u známého českého profesionálního sportovce, a zároveň ambasadora národní kampaně Rio Mare živí sport, Ondřeje Koláře.

Národní kampaň Rio Mare živí sport vychází z globální kampaně: Rio Mare Nutre lo Sport (italsky), která se zaměřuje na podporu všech, kdo si chtějí udržet formu a lehkost bez nutnosti obětovat chuť. Kampaň zdůrazňuje, že produkty Rio Mare jsou bohaté na bílkoviny, vitamín, minerály a v komplexnosti jsou ideální volbou pro sportovce, i ty kteří chtějí aktivní životní styl.

Rio Mare světově: Rio Mare Nutre lo Sport!

Rio Mare vyzdvihuje zdravou a výživnou stravu jako nezbytnou přípravu pro dosažení jakéhokoli cíle. Stejně jako značka Rio Mare rezonuje po světě, i Ondřej Kolář má v zahraničí zvučné jméno. Zdárně tak navazuje na předchozí ambasadorku, úspěšnou atletku a stříbrnou medailistku z Letních olympijských her v Londýně, Zuzanu Hejnovou.

Národní kampaň Rio Mare živí sport!

Mezi hlavní přínosy kampaně Rio Mare živí sport patří podpora zdravého životního stylu, vzdělávání o výživě a partnerství se sportovci, kteří sdílejí příběhy o tom, jak kvalitní a pestrý jídelníček napomáhá v různých sportovních disciplínách. Pro veřejnost je proto připravena velká národní soutěž o hodnotné ceny – jak v Čechách, tak na Slovensku. Soutěž startuje 1. 4. 2024 a potrvá do 31. 5. 2024, stačí zakoupit libovolný produkt Rio Mare a zaregistrovat se na soutěžním webu. Atraktivní jsou i výhry jako cyklistická kola, paddleboardy nebo sportovní tašky Puma.

Kampaň Rio Mare živí sport je více než jen marketingová iniciativa – je to závazek značky Rio Mare k podpoře zdravější a aktivnější společnosti. Sdílením inspirativních příběhů, poskytováním vzdělávacích zdrojů a podporou sportovních aktivit se Rio Mare snaží povzbudit lidi k tomu, aby udělali první krok ke změně a zdravějšímu způsobu života, anebo zažili efektivní restart po náročném vypětí.

Ve snaze podpořit význam aktivního životního stylu a vyvážené stravy byla tato kampaň spuštěna, a je zároveň navržena tak, aby inspirovala jednotlivce všech věkových kategorií k pravidelnému pohybu a zdůraznila roli kvalitních potravin v dosahování lepšího fyzického i mentálního zdraví.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia