YYY agency představuje novou kampaň pro značku Astrid, výrobce kosmetiky. Ten s novou produktovou řadou Rose Premium cílí na starší ženy a radí jim, aby zpomalily a udělaly si chvilku samy pro sebe. Kampaň režírovalo duo Mugshots, produkci si vzala na starosti Creative Embassy.
Kosmetická značka Astrid rozšiřuje svoje portfolio o řadu Rose Premium speciálně vyvinutou pro zralou pleť. Ta je složená z extraktu tří růží, kolagenu a biotinu pro lepší hydrataci a zpevnění pleti. Součástí je pět produktů ve dvou řadách pro ženy od 55 a 65 let.
Strategie pro komunikaci produktové řady Rose Premium vychází z myšlenky Beauty of Care. „Ženy se celý život starají o všechny okolo, často pak zapomínají udělat si čas samy pro sebe. Přitom malé radosti jsou to, co dotváří náš den a dává nám možnost zpomalit a zaměřit se jen sama na sebe. Právě to ženám umožňuje Astrid Rose Premium,“ říká Martin Zdražil, „strategy director“ YYY agency.
Kouzelný moment zpomalení se pak propisuje do celé kampaně. Jarní zahrada plná růží, počáteční ticho narušené pouze cvrlikotem ptáků a žena houpající se v síti dostávají diváka do momentu naprostého klidu, stejně jako Astrid Rose Premium. Jako hlavní hrdinku si Astrid poprvé v historii vybral neznámou herečku. Tímhle krokem směřuje k většímu ztotožnění žen s kampaní.
Nová kampaň poběží v České republice i na Slovensku. Hlavním výstupem kampaně je videoreklama, kterou diváci uvidí jak v televizi, tak online. Doplňují ji online materiály na sociální sítě, weby a YouTube společně s offline materiály v místě prodeje.
Tým projektu:
● Michaela Rodovská – Account Team Lead
● Veronika Tlamsová – Account Manager
● Martin Zdražil – Strategy Director
● Kristýna Ochvatová – Senior Strategist
● Marek Linhart – Creative Director
● Zuzana Soukupová – Art Director
● Mugshots – Režie
● Creative Embassy – Produkce