Nový spot značky Reponio v režii Vojty Kotka s produkcí Stink Films chce zamávat s nepořádkem a „neřestmi“ v garážích.
Podle průzkumu společnosti Reponio se 70 procent Čechů stydí za svoje úložné prostory, jako je garáž, sklep nebo komora. Dostatek volného místa jen v garážích postrádá víc než polovina jejich majitelů (53 %). Reklamní kampaň Reponia na chytrý závěsný systém proto naráží na „citlivé téma“, které ve spojitosti s jarním úklidem vyvstává na mysl mnoha lidem – je čas na pořádnou reorganizaci a modernizaci skladovacích prostor.
Kreativy se ujala agentura Jinej Gang. Spot se stopáží 30 sekund vznikl pod režijním vedením Vojtěcha Kotka a v produkci Stink Films. „Za kluky z Jinýho Gangu jsem šel najisto, jejich práce se mi vždy líbila a já chtěl pro Reponio přesně jejich styl – vtipnou, údernou reklamu. Protože i náš závěsný úložný systém je taková hračka-skládačka, která je nejen praktická, ale může i bavit. Sdělení je v jejich podání absolutně výstižné: ať už máte v garáži jakýkoli ‚bordel‘ či harampádí, lze se jich rychle zbavit a nahradit organizovaným úložným prostorem,“ uvedl zakladatel firmy Reponio Tomáš Medřický.
Reklama startuje na typickém motivu hádky mezi ženou a mužem, které představují Vendula Fialová a Martin Šíř. Manžel na rozkaz ženy končí s „bordelem“ v garáži a nastupuje parta montérů chytrého závěsného systému (hereckých rolí se ujali zástupci agentury Jinej Gang).
Kampaň běží od 22. února do 17. března na TV Prima, ČT 1 a na sociálních sítích. Ve zkrácené desetisekundové verzi se video objeví také jako připomínka „sponzora pořadu“. Natáčení spotu v Jesenici u Prahy trvalo jediný mrazivý den.
„Když vám dá klient bezmeznou důvěru, je to skvělé, ale zároveň i velký závazek. Ve stejné době, kdy jsme spot pro Reponio vymýšleli, jsme natáčeli s Vojtou Kotkem, který nám kývl na režii. Společně s Petrem Moravcem ze Stinku pak bez zbytečných průtahů vykouzlili úžasnou produkci,“ říká Ondřej Hübl z Jinýho Gangu a dodává: „Když je produkt dobrý sám o sobě a máme v práci volnou ruku, jde to s lehkostí. Jedinou ‚nevýhodou‘ je, že všechny naše manželky tento systém na ‚bordel v garáži‘ po nás teď vyžadují a doma budeme muset začít s úklidem. Žádné výmluvy už nefungují.“