Značka oplatek Fidorka z portfolia společnosti Mondelez přichází na televizní obrazovky s novou reklamní kampaní zaměřenou na spontánní odměňování. Spot režíroval Jan Strach a zahrál si v něm i mladý hudebník Matěj Plšek, finalista Česko Slovensko má talent 2023.
Fidorka se nevzdává smyslu pro hravost, známého z její předchozí komunikace. V reklamě, která kombinuje dva příběhy, v nichž si lidé dělají radost, totiž není okamžitě jasné, zdali si jednotliví aktéři odměnu opravdu zaslouží. Mladá žena natře každou židli jinou barvou a malému klukovi s tátou se společná hra na kytaru moc nedaří. Lehce provokativní otázka „Víte, co byste si zasloužili?“ má ale pokaždé stejně sladkou odpověď: „Fidorku!“
„Chceme povzbudit lidi k tomu, aby si všímali, co pro ně ostatní dělají, v čem se snaží, zlepšují nebo čím dělají druhým radost, a ocenili je za to. Každý si zkrátka občas zaslouží malou odměnu. A oplatka Fidorka v několika příchutích s bohatou vrstvou čokolády je k tomu ideální. Zákazníci si ji díky kulatému tvaru odjakživa spojují s medailí – tedy s odměnou. Navíc máme pro všech šest příchutí Fidorky na výběr kromě klasického a emoji obalu i medailové designy,“ říká Alena Kratochvílová, brand manažerka značky Fidorka.
Mezi herci se ve spotu objevuje mimo jiné mladý zpěvák a hudebník Matěj Plšek, finalista soutěže Česko Slovensko má talent 2023, který předloni zaujal suverénním vystoupením na vyprodaném koncertě Mirai v O2 areně. Matěj Plšek spolu se svým tatínkem Martinem jsou také autory hudby k novému spotu Fidorky.
Režisér Jan Strach figuruje v žebříčku 30 pod 30 magazínu Forbes, který pravidelně představuje největší mladé talenty ve svém oboru. Jan Strach se prosadil natáčením hudebních videoklipů. Celkem jich vytvořil téměř pět stovek, a to zejména pro rapové či popové interprety, včetně těch nejznámějších. Hudební video má od něj například Yzomandias, Rytmus nebo Lucie Bílá. V jeho produkční společnosti Beze Strachu dnes vznikají také televizní a internetové reklamy pro velké značky.
Souběžně s nasazením televizní reklamy Fidorky poběží podpora na sociálních sítích a do kampaně se zapojí vybraní influenceři. Komunikaci značky má na starosti agentura Friendly.