Virálními Beckhamovými láká Uber Eats na svůj spot pro Super Bowl

Buď upřímná, vyzývá opět David Beckham manželku Victorii, podle níž si zahrají v „malinké reklamě“ Uber Eats během „super velké hokejbalové hry“ s jejich dobrou kamarádkou „Jessicou Aniston“.

Snad každý si vybaví moment z dokumentu Beckham od Netflixu, v němž se manželka fotbalisty Victoria Beckham, známá z éry skupiny Spice Girls jako Posh Spice, pokouší přesvědčit diváky, že pochází z rodiny z „pracující třídy“. Až na dotírání Davida Beckhama zpoza dveří přizná, že jí otec do školy vozil v Rolls-Royce.

Na virální scénu z dokumentu teď zdařile navazuje Uber Eats, který slavnou dvojici angažoval do svého spotu pro reklamní přehlídku roku během Super Bowlu. „David a já budeme v malinké reklamě,“ oznamuje Victoria oděná do trička s nápisem „můj táta měl Rolls-Royce“.

Zpoza rohu opět vyhlíží David a tlačí ji k upřímnosti. „Dobře, bude to velká reklama,“ přiznává Victoria, načež se s manželem dohaduje, jestli to bude během „super velké baseballové“ nebo „super velké hokejbalové hry“.

Victoria s Davidem také slíbí, že nebudou jedinými hvězdami reklamy, protože s nimi možná vystoupí „Jessica Aniston“, kterou oba naprosto zbožňují. Sama služba Uber Eats raději v závěru videa připomíná: „Ať tuto neděli zapomenete cokoli, pamatujte na Uber Eats“ a připomíná datum konání Super Bowlu, finále ligy amerického fotbalu.

Teaser na reklamu pro Super Bowl s Uber Eats připravila agentura Special Group USA a režie se ujal Jake Szymanski za produkční společnost Gifted Youth.

A zatímco Uber Eats se daří rozdmýchávat očekávání jejich speciální komunikace „reklamou na reklamu“, David a Victoria Beckhamovi opět ukazují, že si umějí udělat srandu sami ze sebe, a ještě na tom vydělat. Nejen tím, že se určitě za zajímavou sumu nechají angažovat do reklamy, s čímž má obzvlášť David Beckham bohaté zkušenosti. Třeba i zmiňované triko se sloganem „můj táta měl Rolls-Royce“ se prodávalo pod oděvní značkou Victorie Beckham a přes cenovku 150 liber za kus je podle jejího e-shopu aktuálně vyprodané.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345