Buď upřímná, vyzývá opět David Beckham manželku Victorii, podle níž si zahrají v „malinké reklamě“ Uber Eats během „super velké hokejbalové hry“ s jejich dobrou kamarádkou „Jessicou Aniston“.
Snad každý si vybaví moment z dokumentu Beckham od Netflixu, v němž se manželka fotbalisty Victoria Beckham, známá z éry skupiny Spice Girls jako Posh Spice, pokouší přesvědčit diváky, že pochází z rodiny z „pracující třídy“. Až na dotírání Davida Beckhama zpoza dveří přizná, že jí otec do školy vozil v Rolls-Royce.
Na virální scénu z dokumentu teď zdařile navazuje Uber Eats, který slavnou dvojici angažoval do svého spotu pro reklamní přehlídku roku během Super Bowlu. „David a já budeme v malinké reklamě,“ oznamuje Victoria oděná do trička s nápisem „můj táta měl Rolls-Royce“.
Zpoza rohu opět vyhlíží David a tlačí ji k upřímnosti. „Dobře, bude to velká reklama,“ přiznává Victoria, načež se s manželem dohaduje, jestli to bude během „super velké baseballové“ nebo „super velké hokejbalové hry“.
Victoria s Davidem také slíbí, že nebudou jedinými hvězdami reklamy, protože s nimi možná vystoupí „Jessica Aniston“, kterou oba naprosto zbožňují. Sama služba Uber Eats raději v závěru videa připomíná: „Ať tuto neděli zapomenete cokoli, pamatujte na Uber Eats“ a připomíná datum konání Super Bowlu, finále ligy amerického fotbalu.
Teaser na reklamu pro Super Bowl s Uber Eats připravila agentura Special Group USA a režie se ujal Jake Szymanski za produkční společnost Gifted Youth.
A zatímco Uber Eats se daří rozdmýchávat očekávání jejich speciální komunikace „reklamou na reklamu“, David a Victoria Beckhamovi opět ukazují, že si umějí udělat srandu sami ze sebe, a ještě na tom vydělat. Nejen tím, že se určitě za zajímavou sumu nechají angažovat do reklamy, s čímž má obzvlášť David Beckham bohaté zkušenosti. Třeba i zmiňované triko se sloganem „můj táta měl Rolls-Royce“ se prodávalo pod oděvní značkou Victorie Beckham a přes cenovku 150 liber za kus je podle jejího e-shopu aktuálně vyprodané.