Reklama
Megaboard

Účet navždy zdarma nabízí mBank v nové kampani podnikatelům

mBank v kampani od své nové agentury DDB Prague jako první nabízí podnikatelům účet navždy zdarma. Po pěti letech se rozloučila s kresleným Danem a klienty bude odteď oslovovat hranými spoty. Těm pro podnikatele dominuje výrazný pruhovaný svět odkazující na zelenou variantu loga, kterou banka používá právě pro podnikatelský segment.

„Malí podnikatelé využívají pro své podnikaní pořád ve velké míře osobní účty. Mají pocit, že banky jim na podnikatelských účtech nenabízí žádné velké výhody. A to chceme změnit. Naší komunikací chceme ukázat, že když jim stávající nástroje přestanou stačit, mBank má pro ně výhodná řešení, která pomůžou jejich podnikání růst,“ vysvětluje Tereza Froňková, ředitelka marketingu mBank ČR a SK.

První z trojice připravovaných spotů přináší příběh květinářky Zuzany, která začíná se svým e-shopem doma. I pro ni je k dispozici podnikatelský účet s garancí, že bude navždy zdarma. Místo do poplatků investuje hrdinka ušetřené peníze zpět do svého podnikání. To se promítá do druhé části spotu, kde se v zeleném pruhovaném světě mBank její domácí e-shop proměňuje v zavedené květinářství.

Podnikatelský účet navždy zdarma – květinářka | mBank | DDB Prague

„Koncept Pomáháme podnikatelům růst přináší velkou změnu v dosavadní komunikaci, ale zároveň navazuje na tonalitu mBank jako značky, která je moderní a bez bankovního patosu. Věříme, že právě to se podařilo propsat i do výrazné a odvážné vizuality pruhovaného světa, castingu a celkového vyznění. Kampaň je zároveň prvním krůčkem k nové komunikační platformě, na které momentálně pracujeme,“ dodává Iva Nitkulinec, kreativní ředitelka DDB Prague.

Kromě televize a YouTube se kampaň objeví i v OOH, na sociálních sítích a online bannerech, ale také v rádiu a na Spotify. Na příběh květinářky v průběhu roku postupně navážou ještě dva, které malým podnikatelům přinesou další finanční řešení, která jim mají pomoci v růstu.

Vizitka kampaně:
Chief creative officer – Klára Palmer
Creative director – Iva Nitkulinec, Troy Palmer
Head of strategy & brand experience – Dmitry Zenin
Head producer – Ondřej Martinec
Senior copywriter – Simona Luteránová
Art director – Vít Beránek
Business director – Rosťa Novák
Project manager – Lucie Špeldová
Sound engineer – Ondřej Dvořák
Produkce – Boogiefilms
Režisér – duo double N (Novák & Nguyen – Tomáš Bláha and Dužan Duong)
Producent – Jan Hrubec
Kamera – Dužan Doung
Střih – Lenka Hojková

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále