Relax, odpočinek a uvolnění. Tak zní motto letošní valentýnské kampaně, kterou spustil tuzemský sexshop Ruzovyslon.cz. Od 15. ledna do 14. února mají diváci kanálů Nova a Markíza možnost zhlédnout nový TV spot. Letošní kampaň s názvem Kooouzelný Valentýn jako již tradičně vytvořil in-house tým společnosti ve spolupráci s agenturami Brand Family a Motionhouse.
Tuzemský lídr v prodeji erotických pomůcek Růžový slon přichází s novou valentýnskou kampaní s názvem Kooouzelný Valentýn. Hlavní postavou nového televizního spotu je opět maskot Růžový slon dabovaný hercem Martinem Stránským, který chce letos na Valentýna svou partnerku potěšit romantickou masáží. A kde už ruka nemůže, kouzelná hůlka pomůže. Masážní hlavice pro ještě intenzivnější masáž.
TV Valentýn 2024 – Ruzovyslon.cz from Ruzovyslon.cz on Vimeo.
„Den sv. Valentýna je svátkem lásky a náklonosti mezi partnery. Prostřednictvím naší letošní kampaně se snažíme diváky inspirovat, aby svou drahou polovičku potěšili nejen hmotným darem, ale i nějakým skutkem z lásky. A právě relaxační masáž může být ideálním dárkem, který partnera uvolní a naladí na další milostné hrátky,“ komentuje novou TV kampaň majitel společnosti Adam Durčák. Proto jsme pro zákazníky připravili speciální akci. „Při nákupu nad 1 200 korun jim přibalíme mini masážní hlavici v hodnotě 700 korun jako dárek,“ dodává Durčák.
Nový valentýnský TV spot, který je k vidění také na Slovensku, připravil in-house tým společnosti Růžový slon tradičně ve spolupráci s agenturami Brand Family a Motionhouse. Televizní spoty a sponzoring na TV kanálech a v rádiích podpoří i display reklamní kampaň a bannerová reklama. Kampaň je také propagována pomocí influencerů a na sociálních sítích.