Podívej se mu znovu do očí, vyzývá Ratar v pokračování kampaně s vlkem od agentury Boomerang Communication a UPP.
Nová komunikace Radegastu pracuje s výzvou „Podívej se mu znovu do očí“, čímž upozorňuje na to, že i ti, kdo Ratar už znají, ho mají vyzkoušet znovu, teď v podobě pivního ležáku. „Stejně jako ke správným rozhodnutím musíš dozrát, i Ratar dozrál do své finální podoby plného intenzivně hořkého ležáku,“ glosuje s odkazem na slogan původní kampaně posun směrem k ležáku Petr Klíma, senior brand manažer Plzeňského Prazdroje, který má značku Radegast na starost.
Tag-on s výzvou přidaný k původnímu spotu vznikal v post-produkční společnosti UPP a ve spolupráci s produkcí Armada Films. Klíčový vizuál, jehož motiv se objeví na billboardech, CLV i v instore, připravila agentura Boomerang Communication interně a vznikal kombinací reálných fotek a výstupů z AI.
Nedílnou součástí komunikace bude online kampaň s vizuály a video materiály, vytvořenými v rámci přípravy kampaně. Objeví se i nová verze online hry s upraveným příběhem. V ní se hráči opět ocitnou sami uprostřed beskydské přírody a budou postaveni před řadu chlapských rozhodnutí.
Vizitka kampaně:
Klient: Plzeňský Prazdroj – Radegast
Senior brand manažer: Petr Klíma
Junior brand manažer: Míša Loudová
Agentura: Boomerang Communication
Senior project team leader: Robert Marek
Creative leader, copywriter: Pavel Sobek
Art director: Jaroslav Šlauf
Social media manažer: Vít Nešpor
TV produkce: Armada films
Post-produkce: UPP
Režie: Saša Šurkala
Fotograf: Petr Dobiáš