Nová reklama od ikonické zmrzlinové značky Magnum přináší více než jen humor. Odhaluje hlubší příběh o důležitosti autentičnosti a důvěry v partnerských vztazích. Reklama, která je zasazena do estetiky 60. let a byla vytvořena barcelonskou agenturou Lola Mullenlowe, inteligentně poukazuje na problém napodobenin slavného Magnumu dostupných v supermarketech.
Hlavní postavou příběhu je žena, která prochází emoční krizí, když zjistí, že si její přítel koupil krabici neznačkových, „falešných“ Magnumů. Tento zdánlivě nevinný nákup rozpoutá v její mysli lavinu pochybností o pravosti jejího vztahu. Začíná se ptát, co ještě její partner skrývá a zda je vůbec tím, za koho se vydává.
V reklamě sledujeme, jak žena bloudí nevysvětlitelně rozlehlým postmoderním domem svého přítele, kde nachází další usvědčující důkazy jeho neautentičnosti. Objevuje falešnou tenisovou trofej, různé fotografie z rybaření a horolezectví, zdánlivě těžké činky a dokonce i falešný knír. Tyto objevy ji vedou k přesvědčení, že její vztah byl založen na nepravdách.
Reklama vrcholí scénou, kdy žena navštíví místní obchod, kde si koupí pravý Magnum. Tuto chvíli si vychutnává v autě, smyslně pojídá luxusní zmrzlinu a odhodlává se k novému začátku. Reklama končí výstižným sloganem: „Není Magnum jako Magnum. Držte se originálu.“
Snímek nejenže dokonale vystihuje rozdíl mezi originálním produktem a jeho napodobeninami, ale zároveň odráží hlubší pravdu o vztazích a důvěře. Přes svůj lehký tón odhaluje, jak malé nedorozumění nebo pochybnosti mohou vést k velkým změnám v našich životech. Magnum zde symbolizuje nejen chuťový zážitek, ale i hodnotu pravosti a upřímnosti, které jsou klíčové pro jakýkoli vztah.