Díky za vás, milí ekoblázni, říká PRE ve videu od WMC Grey

© PRE

V rámci vánočního newsletteru se společnost PRE rozhodla poděkovat zákazníkům, kteří odebírají PRE Proud eko, 100% zelenou energii z českých obnovitelných zdrojů. Agentura WMC Grey vytvořila vtipné video, které ukazuje, jakým způsobem jsou ekologicky smýšlející lidé vnímáni okolím. Video „ekoblázni“ vzniklo ve spolupráci s režisérským duem bao-bab.

„V kreativě vystihujeme insight, který zná každý, kdo se pokouší chovat alespoň částečně zodpovědně. V očích ostatních lidí vypadá jako šílený aktivista. Znám to velice dobře z vlastního života,“ vysvětluje kreativní ředitel WMC Grey David Suda.

Video reflektuje pohled společnosti na lidi, pro které je automatické přispívat k udržitelnosti. Vyobrazuje je v běžných každodenních situacích, kdy například třídí odpad nebo odebírají zelenou energii. Někteří z jejich okolí je však vidí jako absolutní „ekoblázny“ přivazující se ke stromu nebo aktivisty protestující proti konzumaci masa. Pomocí reklamní nadsázky PRE děkuje právě odběratelům produktu PRE Proud eko a snaží se je motivovat, aby takovým způsobem přírodě pomáhali i nadále.

„Projekt ‚ekoblázni‘ je pro nás skvělým způsobem, jak oslavovat každodenní hrdiny – a zdůrazňuji slovo hrdiny – kteří nezanevřeli na udržitelný způsob života. Chceme poděkovat nejen všem odběratelům produktu PRE Proud eko, kteří aktivně přispívají k ochraně životního prostředí, ale i motivovat další lidi, aby udělali něco pro planetu,“ dodává Viktor Procházka, head of strategic marketing PRE.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka