V rámci vánočního newsletteru se společnost PRE rozhodla poděkovat zákazníkům, kteří odebírají PRE Proud eko, 100% zelenou energii z českých obnovitelných zdrojů. Agentura WMC Grey vytvořila vtipné video, které ukazuje, jakým způsobem jsou ekologicky smýšlející lidé vnímáni okolím. Video „ekoblázni“ vzniklo ve spolupráci s režisérským duem bao-bab.
„V kreativě vystihujeme insight, který zná každý, kdo se pokouší chovat alespoň částečně zodpovědně. V očích ostatních lidí vypadá jako šílený aktivista. Znám to velice dobře z vlastního života,“ vysvětluje kreativní ředitel WMC Grey David Suda.
Video reflektuje pohled společnosti na lidi, pro které je automatické přispívat k udržitelnosti. Vyobrazuje je v běžných každodenních situacích, kdy například třídí odpad nebo odebírají zelenou energii. Někteří z jejich okolí je však vidí jako absolutní „ekoblázny“ přivazující se ke stromu nebo aktivisty protestující proti konzumaci masa. Pomocí reklamní nadsázky PRE děkuje právě odběratelům produktu PRE Proud eko a snaží se je motivovat, aby takovým způsobem přírodě pomáhali i nadále.
„Projekt ‚ekoblázni‘ je pro nás skvělým způsobem, jak oslavovat každodenní hrdiny – a zdůrazňuji slovo hrdiny – kteří nezanevřeli na udržitelný způsob života. Chceme poděkovat nejen všem odběratelům produktu PRE Proud eko, kteří aktivně přispívají k ochraně životního prostředí, ale i motivovat další lidi, aby udělali něco pro planetu,“ dodává Viktor Procházka, head of strategic marketing PRE.