Už jste si přivoněli? Vánoční kampaň Letiště Praha láká na vůně dálek

Každé místo na světě má vlastní identitu a jedinečnou vůni. Stejně tak i Letiště Václava Havla Praha, kde často začíná vysněná dovolená. To je insight, na kterém stojí letošní vánoční spot ruzyňského letiště s Terezou Kostkovou v hlavní roli, jenž láká na vůni dálek. A to doslova.

Hlavní myšlenku vánočního spotu představuje Marek Hornych, ředitel marketingu a zákaznické zkušenosti Letiště Praha. „Spot je o cestování a objevování nových míst, o zážitcích a vzpomínkách, které si uchováváme po celý život a díky cestování poznáváme vůni dálek. Do hlavní role jsme vybrali Terezu Kostkovou spolu s Valentýnou Bečkovou. Pro značku Letiště Praha je důležité, aby tváří kampaně byla osobnost, která je uvěřitelná a naši sledující se s ní dokázali identifikovat,“ vysvětlil.

Kampaň doplňuje limitovanou edici pokojového parfému s vůní zemí vzdáleného Orientu. Tato vůně bude provázet i Letiště Václava Havla Praha, a to konkrétně část Relax zóny v Terminálu 2. Samotnou Vůni dálek pro zpříjemnění zimních měsíců mohou lidé zakoupit v kamenném obchodu letištních exkurzí na Terminálu 2. Součástí kampaně je i kreativní inzerce s navoněným přáním za celé letiště „Objevujte svět všemi smysly po celý rok 2024.“

Kampaň vznikla inhouse v marketingovém týmu Letiště Praha s kreativní myšlenkou od Natálie Rollko, na scénáři se podíleli s Markem Pavlíkem, Pavlínou Musilovou a Katkou Tarabovou. Spot natočil David Laňka z No Stress Production, o mediální zásah se postarala agentura Knowlimits. Kampaň poběží v onlinu, na sociálních sítích, v outdooru a v neposlední řadě na samotném Letišti Václava Havla Praha.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia