Reklama
Megaboard

Jak vyhledávání může změnit život, ukazuje kampaň Začíná to na TikToku

TikTok spouští ve Velké Británii první kampaň s agenturou Lucky Generals, ukazuje populární tvůrce, kteří na síti rozjeli vlastní byznys.

TikTok ve Velké Británii spustil další vlnu kampaně „It starts on TikTok“, v níž ukazuje sílu hledání a objevování nových věcí na síti. Jako když se hrdina spotu snaží najít tipy na protahování kvůli bolesti krční páteře, čímž roztočí spirálu objevování tvůrců na TikToku, kteří mu pomohou začít cvičit, běhat, a navíc ještě zlepšit vztah se synem.

Kampaň vznikla ve spolupráci s novou agenturou britského TikToku Lucky Generals. Objevují se v ní úspěšní tvůrci ze sítě – třeba jako instruktorka jógy Nikita Desai alias @nikyyoga, fitness trenér Markell neboli @mrlondon_, který převážně ženám ukazuje cvičení z domova. Nebo jako Russ Cook který na svém účtu @hardestgeezer dokumentuje snahu o to, stát set prvním člověkem, který proběhne celou Afrikou a ještě podpoří charitu.

Ty všechny je možné zahlédnout ve spotu na mobilu hlavního hrdiny, do širší kampaně se ale zapojilo více influencerů. Například Nicola alias @madewithmudpottery, která vyrábí speciální hrnečky pro lidi s problém s pohyblivostí, nebo Mitch, jenž přes účet @mealsbymitch inspiruje s levnými recepty, či Jack Callaghan, který jako @jack.designs ukazuje, jak relaxovat u důkladného úklidu.

„Kampaň oslavuje úžasné momenty, které přichází, když se spojí různé komunity. Doufáme, že inspirujeme lidi, aby objevili nové koníčky, našli zajímavé recepty, nebo třeba odstartovali novou kariéru. Všechno to začíná na TikToku,“ řekl Harry Wilson, šéf marketingu TikToku pro Velkou Británii, Irsko a Skandinávii.

Kampaň se objeví jak na největších OOH a DOOH plochách v Británii, tak v příštím roce v televizi, ale také v BVOD službách, na sociálních sítích, v rozhlasu, podcastech či v aplikacích.

„Od někoho, kdo po letech marných pokusů konečně zvládl uvařit ztracené vejce (ano, je to z osobní zkušenosti), po gaučové povaleče, kteří najednou uběhnou pět kilometrů, to všechno začíná na TikToku,“ doplnil ještě Danny Hunt, kreativní ředitel Lucky Generals.

Hledání a objevování novinek na síti s pomocí hashtagů, jako jsou #quickrecipe, #DIYhacks nebo #runningtips mohou samozřejmě využít i značky. „Kouzlo tkví v tom, když se značky ukážou jako součást komunity. Mají stejný status jako všichni ostatní. Je tedy důležité přistupovat ke komunikaci jako běžní tvůrci — najít si niku, s níž souznějí, a tak se zapojit do spřízněných komunit se stejnými zájmy,“ uvedla například v rozhovoru pro MAM Dominika Skirlo, vedoucí Creative Lab TikToku pro střední Evropu, která rovněž vystoupila na konferenci Forum Media, jejíž další ročník proběhne 7. listopadu 2024.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále