Vyšetření kůže, očí, plic nebo měření krevního tlaku nabídl lidem čtvrtý ročník celorepublikové osvětové akce Blesk Ordinace.
Mobilní ordinace na náměstích v Písku, Zlíně, Brně, Mostu a Praze přilákaly více než 15 tisíc návštěvníků. Díky redakční podpoře a mediální kampani napříč platformami mediálních domů Czech News Center a Active Radio se Blesk Ordinace dostala do povědomí milionů čtenářů, diváků a posluchačů.
„Rostoucí počty návštěvníků svědčí o tom, že se projekt Blesk Ordinace dostává do širokého povědomí veřejnosti. A to nejen ve městech, která už Blesk navštívil. Šanci využít preventivní vyšetření v mobilních ordinacích projevily tisíce návštěvníků i na nových zastávkách,“ uvedl šéfredaktor Blesku Radek Lain.
Blesk Ordinace odstartovala 12. září v Písku a končila 10. října v Praze. Po celou dobu ji provázely redakční výstupy v deníku Blesk i na webu Blesk.cz, včetně důležitého mediálního partnera TV Nova. Články a speciální přílohy v tištěné verzi Blesku zaplnily během kampaně více než 100 redakčních stran a zasáhly 1,7 milionu čtenářů! Návštěvníci Blesk.cz mohli zhlédnout mimo jiné pět živých vstupů, pět videoreportáží z akce a přečíst si tři desítky článků. Na Instagramu a Facebooku Blesk.cz se Blesk Ordinaci věnovalo přes sto příspěvků (reels, ankety, soutěže, videa, živá vysílání). Pozvánky a reportáže z akcí vysílala také TV Nova, součet sledovanosti všech pořadů přesáhl pět milionů diváků.
Projekt Blesk Ordinace podpořila také mediální kampaň za téměř 30 milionů korun. Inzeráty, reklamní spoty a pozvánky putovaly k příjemcům prostřednictvím Blesku a čtrnácti dalších titulů Czech News Center, rozhlasových stanic Evropa 2, Impuls, F1, Hitrádio, Blaník, televizí Prima a Nova i online obsahu napříč weby CNC. Součástí byla i venkovní reklama v devíti městech České republiky. Odhadovaný zásah kampaně deníku Blesk v rámci cílové skupiny ve věku nad dvanáct let byl 3 528 900 čtenářů, na FB Blesku zaznamenala kampaň 210 660 sledujících a na IG Blesku 34 300 sledujících.
Jedinečný projekt Blesk Ordinace se tak letos dočkal už svého čtvrtého ročníku, který nyní můžeme označit za více než úspěšný. Projekt se opět zaměřil na preventivní vyšetření bez čekání a doporučení praktických lékařů. Právě to totiž bývá jednou z nejčastějších příčin, která lidi odrazuje od návštěvy doktorů. Lékaři v mobilních ordinacích odhalili na místě například 100 závažných plicních onemocnění, 32 vážných očních vad, 67 rakovin kůže nebo 95 nových diabetiků. „Snaha odhalit tyto nemoci včas a zachránit tak co nejvíce lidských životů je smyslem projektu Blesk Ordinace od počátku,“ zdůraznil Radek Lain. Záštitu nad celým projektem deníku Blesk převzalo Ministerstvo zdravotnictví ČR, nad jednotlivými akcemi pak primátoři uvedených měst. Generálním partnerem Blesk Ordinace byla Všeobecná zdravotní pojišťovna.