Perspektivou zasněné maminky se na předvánoční shon dívá spot řetězce Billa v režii Marka Partyše v kampani od McCann Prague.
Billa ve vánoční kampani od McCann Prague přináší zamyšlení, jak by mohly vypadat svátky, kdyby šlo vše podle plánu a bez stresu. Kampaň staví na úspěchu loňské komunikace, která se z dětského pohledu s nadsázkou dívala na různá rčení spojená s předvánočním shonem, letos se do popředí dostává perspektiva maminek.
Spot natočený s produkcí Bistro films a režií Marka Partyše sleduje zasněnou hlavní postavu v podobě maminky. Vše vypadá jako pohádka – vzorná dvojčata, manžel, který se o vše postará, a dokonce i pes, na kterého chlupy samy naskakují. Malý zázrak ale rázně kontrastuje s realitou. Z klasického chaosu má pomoci právě návštěva obchodu Billa.
Kampaň, podle níž není důležité jen vytvářet dokonalé přípravy, ale užívat si Vánoce s těmi, kteří nám jsou blízcí, poběží skrze televizní reklamu, rozhlasové vysílání, sociální média, tištěná média a OOH až do 31. prosince.
Vizitka kampaně:
Klient: Billa ČR
Agentura: McCann Prague
Executive creative director: Klára Palmer
Creative director: Vladimír Zikmund
Art director: Jarmila Šafránková
Account director: Martina Kufová
Account manager: Nella Jemžynová
Produkce: Bistro Films
Režie: Marek Partyš