Vánoční kampaň Rohlik Group pro všechny její trhy od agentury B&T vybízí, ať lidé netráví čas běháním po obchodech.
Také letos vznikla vánoční kampaň pro evropské trhy, na kterých působí Rohlik Group, v pražské agentuře B&T Agency. Lidem připomíná, aby nezapomněli trávit na Vánoce čas tím, na čem reálně záleží. A ne neustálým běháním po obchodech. Protože to nejdůležitější už přece mají doma.
„V Rohlik Group věříme, že čas je tím nejcennějším elementem našich životů – což se propsalo do nového vánočního spotu. Při jeho vytváření jsme se zaměřili na naše poslání: vysvobodit evropské rodiny od všedních úkolů spojených s nákupem potravin s jediným cílem – zvyšovat kvalitu života, šířit radost a vytvářet nezapomenutelné zážitky,“ říká Pavel Vašek, šéf značky ve skupině Rohlík, a dodává: „Díky již několikáté spolupráci s B&T Agency se nám, myslím, podařilo alespoň na okamžik připomenout krásu nevinného a radostného světa dětských Vánoc.“
Režie hlavního spotu se tentokrát ujal Milan Balog ve spolupráci s Boogie Films. Klíčový vizuál pak nafotil Alexander Dobrovodský. Celou kampaň připravoval agenturní tým tak, aby fungovala ve všech zemích a zároveň aby jednotlivé marketingové týmy dokázaly materiály snadno adaptovat. „Při všech mezinárodních kampaních se vždy snažíme dodržet nejen standard toho, jak výstupy vypadají, ale i jak je připravíme k dalšímu použití,“ uvádí kreativní ředitel B&T Agency Ondřej Peša, a doplňuje: „Aby zahraniční týmy partnerů mohly s každým kusem obsahu snadno pracovat, měli jasné instrukce a nepálily tak zbytečně čas a peníze vymýšlením, co s tím jedním videem a jedním ‚klíčákem‘ mají dělat.“
Vánoční koncept „To nejdůležitější už máte doma, ostatní přivezeme my“, je už několikátou mezinárodní prací, kterou v B&T pro český online supermarket vytvořili. V minulosti to byl například koncept pro spuštění jedné ze značek Rohlik Group – Sezamo, nebo loňská vánoční kampaň.
Letošní komunikace poběží v celkem pěti zemích – vedle Česka v Německu, Rakousku, Rumunsku a Maďarsku. Pokrývá tak všechny brandy skupiny (Rohlík.cz, Knuspr.de, Gurkerl.at, Sezamo.ro, Kifli.hu). „Analýza jednotlivých značek a jejich potřeb nám pomohla vytvořit koncept, který je funkční pro všechny trhy, kde Rohlik Group působí. Vzhledem k tomu, že se jedná o vánoční spot, bylo také nezbytné pečlivě zohlednit vánoční specifika jednotlivých zemí,“ říká Martina Obertová, senior account manažerka B&T, a dodává: „Navíc scény s brandingem jsme museli vytvářet pro každou značku separátně. Díky dobré koordinaci se všemi zahraničními týmy Rohlíku ale celý proces probíhal téměř bez potíží a vždy se nám podařilo najít konsenzus na všech podstatných otázkách.“
Vizitka kampaně
Klient: Rohlik Group
Agentura: B&T Agency
Global head of brand, Rohlik Group: Pavel Vašek
Senior account manager: Martina Obertová
Copywriter: Matouš Hekela, Ondřej Peša, Jan Jelínek
Art director: Michaela Mildorfová
Creative director: Ondřej Peša
Produkce: Boogie Films
Režie: Milan Balog
DOP: Gianpaolo Lupori
Executive producer: Daniela Kašpar Stránská
Hudba: Jan Šléška