Reklama
Megaboard

GSK propaguje vakcínu proti RS virům webem od Dentsu Creative

Globální biofarmaceutická společnost na vakcínu Arexvy upozorňuje novým webem s kampaní od Dentsu a vizuálem od McCann.

Společnost GlaxoSmithKline (GSK), globální biofarmaceutická společnost, se ve své marketingové komunikaci rozhodla podpořit novými webovými stránkami a kampaní vakcínu Arexvy. Ta pomáhá chránit před onemocněními dolních cest dýchacích způsobenými respiračním syncytiálním virem a je první svého druhu v Česku.

O webové stránky, stejně jako o přípravu kreativ pro offline a online kampaň se postarala agentura Dentsu Creative, přičemž za klíčovým vizuálem stojí agentura McCann. Agentura pro návrh a realizaci webu rsviry.cz zvolila jednoduchý a moderní design, odpovídající aktuálním trendům s přihlédnutím k cílové skupině. Ten vycházel jak z globálních assetů klienta a klíčového vizuálu, tak z nových podkladů.

Development tým Dentsu Creative se následně postaral rovněž o samotné kódování a pokročilé SEO analýzy. Cílem nové webové prezentace je poskytnout všechny relevantní informace o nové vakcíně na jednom místě, prezentace proto obsahuje podrobný popis a také komplexní Q&A sekci.

Dentsu má vznik a správu stránek GSK na starosti už několik let. Vznikají ve spolupráci s interním týmem a navazují na ně kampaně. Na nich se agentura podílí včetně kreativní strategie, lokalizace, sdělení nebo copywritingu.

Spolu s webem pro vakcínu Arexvy vznikla kampaň, o kterou se postarala agentura iProspect rovněž ze sítě Dentsu. Zaměřila se na dvě cílové skupiny – osoby starší 60 let a ve věku 30 let a více. Pro každou z nich vznikly v DC originální assety jak pro online, tak offline kanály. „Vzhledem k cílové skupině můžeme říci, že zaměření právě na offline byl skvělý krok, přičemž už nyní zkoumáme další možnosti a netradiční kanály v OOH, které zapojíme příště,“ uvedla Simona Tišerová, digital account manager agentury iProspect.

Kampaň se objevila v tištěné inzerci, na digitálních dynamických CLV nebo využívala OOH plochy přímo ve vozech pražského metra. V rámci ní vznikly úplně poprvé také originální rozhlasové spoty rovněž z dílny Dentsu Creative.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále