Pracovní portál JenPráce.cz se snaží oslovit mladší generaci uchazečů o práci prostřednictvím kampaně na streamovací platformě Spotify. Ve spolupráci s raperem Jayk3M vznikly dva třicetisekundové spoty.
„Jsme firma mladá duchem i personálním složením. Právě proto jsme se snažili najít neotřelou formu pro oslovení kandidátů na trhu práce. Vzhledem k tomu, že jsme se rozhodli zacílit na mladší generace, vytvořili jsme takzvané rapové reklamní spoty. Jejich smyslem je zaujmout a přiblížit se stylu komunikace mladých uchazečů,“ uvedla Anna Kevorkyan, CEO portálu JenPráce.cz.
„Rap je v současnosti mainstream, který je považován za určitou subkulturu, muziku a jazyk mladých lidí, a proto jsme si tento žánr zvolili,“ dodala s tím, že rapové spoty korespondují i s komunikační strategií portálu, a to aktivně oslovovat uchazeče v online prostředí, které je oblíbenou formou komunikace mladé generace. Spoty poběží na Spotify po dobu jednoho měsíce, tedy do půlky listopadu.
Portál hledal tvůrce i prostřednictvím svých sítí, kde na konci srpna umístil výzvu s názvem Hledáme hvězdu rapu. „Vyzval bys Eminema na rap battle, nebo si jen rapuješ doma v koupelně, když se nikdo nedívá? Nevadí, hledáme tebe i tebe. Můžeš být hvězdou našeho firemního spotu a my ti za to na oplátku dáme 15k. Přijímáš naši výzvu?“ stálo v copy postu na Instagramu společnosti JenPráce.cz.