Vánoční kampaně O2 a Air Bank startují a ponesou v duchu výhodného nakupování díky spojení O2 a Air Bank. Upozorní na to společně Tomáš Měcháček s inteligentní sítí Evou.
O2 a Air Bank ve vánoční kampani, která startuje už 1. listopadu, upozorňují na výhody pro společné zákazníky, jako je pravidelná odměna 300 korun měsíčně. Pro kampaň se propojují i komunikační koncepty – ve spotech O2 se objeví hodný bankéř Air Bank v podání herce Tomáše Měcháčka. Digitální postava inteligentní sítě Evy zase hostuje v reklamě Air Bank, která se v létě rozloučila s postavou zlého bankéře a komunikaci nově postavila na příbězích klientů.
Všichni zákazníci operátora navíc najdou v mobilní aplikaci Moje O2 voucher na slevu 1000 korun z ceny vybraných zařízení za každou službu, kterou od O2 využívají. „Služby operátora a banky dnes využívá každý, tak proč nezískat dlouhodobou finanční odměnu za něco, co je už teď běžnou součástí našeho života? Stačí mít internet, mobilní tarif nebo televizi od O2, aktivně využívat svůj běžný účet u Air Bank a odměna 300 korun může našim společným zákazníkům přistát na účtu každý měsíc. A je jen na nich, jak s ní naloží. Využít ji mohou třeba na nákup vysněného telefonu pod stromeček, a to včetně nejnovějšího iPhone 15,“ říká generální ředitel O2 Jindřich Fremuth.
Operátor O2 se na odměny, které může letos čerpat zákazník, zaměřil i ve své vánoční kampani. „Zásadním komunikačním prvkem je, že Vánoce u O2 nekončí v prosinci, ale trvají celý rok. Proto jsme se v hlavním spotu rozhodli ukázat dlouhodobost atraktivní třísetkorunové odměny. Dalším nepřehlédnutelným prvkem kampaně je, že se v reklamě poprvé protne svět dvou rozličných reklamních konceptů obou značek. V reklamě O2 hostuje Tomáš Měcháček a naopak u Air Bank se objeví naše digitální postava Inteligentní sítě, Evy,” popisuje David Daneš, ředitel marketingové komunikace O2.
Zákazníci se s kampaní setkají v televizi, rádiích, tisku, outdooru, na internetu, sociálních sítích a také v O2 Prodejnách. Hlavní 40sekundové reklamní video doplní taktické spoty zaměřené například na 5G telefony. Vůbec poprvé vznikal jeden ze spotů v úzké spolupráci s firmou Apple. Za kreativním konceptem kampaně pod hlavičkou O2 stojí agentura Free Andy Agency. Spoty vznikaly ve slovenském 3D studiu Alien.
Operátor uvádí, že pokud zákazníci O2 zkombinují obě zmiňované odměny, mohou mít třeba nejnovější iPhone 15 5G se 128 GB prakticky za půlku. Z ceny 23 989 Kč se nejprve odečte vánoční slevový voucher 1000 korun. Poté stačí v tomto případě zaplatit rovnou při nákupu půlku a zvolit splátky bez navýšení na 36 měsíců. Jednotlivá splátka pak bude rovných 300 korun měsíčně, což znamená, že ji plně pokryje pravidelná odměna za aktivní využívání služeb O2 a Air Bank.
Také Air Bank v dalším vánočním spotu zdůrazňuje výhody propojení obou společností. Ten vznikl ve spolupráci interního marketingového týmu Air Bank a agentury Werk.camp. Produkci zajišťoval Filmservice a režie se ujalo duo Martin Přikryl a Michal Nohejl.
„Společně s O2 se snažíme poskytnout nejlepší zážitek z bankovnictví a telekomunikací. Díky jednoduchým podmínkám dnes bonus v podobě měsíční 300 korunové finanční odměny využívá již mnoho našich klientů. A teď na Vánoce to současným, ale i novým klientům, umožní si pořídit třeba zvýhodněný telefon,“ říká říká Michal Strcula, generální ředitel Air Bank, a dodává: „Chceme, aby naši společní klienti v rámci skupiny PPF cítili, že si jejich důvěry vážíme. Pravidelnou odměnou jim můžeme navíc pomoci i s rodinným rozpočtem. Do budoucna plánujeme přidat výhody i od dalších firem v rámci skupiny.“