Loterie Korunka vypouští novou kampaň Hrajte o raketu

Výhra 50 milionů korun symbolizovaná raketou, která potenciálního výherce vystřelí za hranice finančních starostí. To je motiv nové kampaně Loterie Korunka ze skupiny Tipsport s názvem „Hrajte o raketu“, která navazuje na ústřední claim brandové komunikace loterie „Povznášející výhry“.

Klíčové sdělení kampaně je přidat na tiket hry „Dvacet za 20,- “ dalších deset korun a zkusit štěstí ve hře o padesát milionů. „Novou kampaní chceme podpořit celkovou znalost hry Korunka Dvacet za 20,- a upozornit na jednu z nejvyšších výher, o kterou si můžete v tuzemské loterii zahrát, dokonce dvakrát denně sedm dní v týdnu. říká Luboš Maxa z marketingu Korunky a dodává: „Až donedávna byla nejvyšší možnou výhrou ve hře Dvacet za 20,- částka 20 milionů, která si za relativně krátkou dobu našla šťastné výherce hned dvakrát. Teď chceme nabídnout lidem možnost zahrát si za příznivou cenu sázky o výhru, jejíž astronomickou výši podle nás právě raketa dobře symbolizuje.“

Vlastní kampaň tvoří sestřih původního hraného brandového spotu a nové animované části – letu Raketou, který výherce pomyslně vystřelí do vesmíru. Grafika je stylizovaná, kreslená a vychází ze symbolu Rakety, který nově rozšiřuje původní logotyp hry Dvacet za 20,-. Celý spot doprovází veselý voiceover, znovu v podání herce Tomáše Juřičky.

Kampaň je k vidění v televizi, outdooru, tisku a na internetu. 20vteřinový spot běží na všech celoplošných stanicích skupiny Nova a Media clubu, na TV Prima je navíc k vidění v hlavních večerních časech sponzorský vzkaz. Pro online prostor a sociální sítě jsou připraveny spoty kratších stopáží. Venkovní reklama míří zejména na velké plochy po celé republice, kampaň bude vidět v MHD nebo v příměstských vlacích v Čechách i na Moravě. V pražském metru se pak raketa objeví na digitálních CLV panelech. Mix doplňuje inzerce v celostátním a regionálním tisku.

Za nápadem, přípravou spotu a celkovým vizuálním pojetím kampaně stojí agentura BeefBrothers, s níž Loterie Korunka dlouhodobě spolupracuje. Samotná kampaň je načasována na období, kdy zájem o loterie začíná sezónně stoupat. 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet