Big Shock! se v kampani spojuje s Hunger Games

Značka energetických nápojů BigShock! vydává limitovanou edici plechovek s motivem Hunger Games před listopadovou premiérou Balady o ptácích a hadech.

Český výrobce energetických nápojů Big Shock! a populární filmová série Hunger Games spojily síly v nové kampani. V rámci této spolupráce nabízí Big Shock! limitovanou edici plechovek s motivem Hunger Games.

„Jsme rádi, že můžeme s Hunger Games spojit síly. Tato filmová série je celosvětově oblíbená a my věříme, že i tato limitovaná edice bude stejně úspěšná jako loňská gaming limitka Call of Duty: Modern Warfare II,“ uvedl Jan Kopřiva, marketingový manažer společnosti Big Shock!

Limitovaná edice plechovek Big Shock! Hunger Games bude dostupná od 1. listopadu 2023 v České republice. Premiéra nového dílu filmové série Hunger Games: Balada o ptácích a hadech pak čeká fanoušky 16. listopadu.

V rámci kampaně bude Big Shock! spolupracovat také se třemi influencery: streamerem Xnapym, rapperem Renne Dangem a fighterkou Hankou Gelnarovou. Zákazníci Big Shocku mohou na webu přiřazovat kódy z víček plechovek jednotlivým ambasadorům. Ten, který nasbírá nejvíce víček, připraví pro své fanoušky speciální odměnu.

„Jsem rád, že mohu být součástí této kampaně. Když vyhraji, tak pozvu fanoušky na živou premiéru své stream show Příběh hráče,“ uvedl Xnapy.

Renne Dang slibuje: „Když vyhraje můj tým, vydám svou naprosto první písničku, co jsem natočil někdy ve třinácti letech. Fandové se mají na co těšit.“.

„Pokud vyhraje můj tým, tak vlezu se svojí arachnofobií do místnosti plné pavouků,“ dodala Hanka Gelnarová.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia