Skupina UNIQA spustila novou vlnu česko-slovenské reklamní kampaně věnované tentokrát zabezpečení klidu v zázemí domova. Chce veřejnosti ukázat, že pojišťovna umí být spolehlivým partnerem nejen při krizových okamžicích škody, ale i v běžném životě.
Očekávání klientů se za poslední roky podstatně posunulo. Mají mnohem vyšší nároky a jsou informovaní. Váží si svého času, a proto stojí o jednoduché a srozumitelné služby, a to i ve finančním sektoru. „Zákaznické preference a zkušenosti dlouhodobě průběžně sledujeme. Snažíme se změnit naše pojistná řešení a služby tak, aby je vnímali jako opravdovou pomoc s přidanou hodnotou. Naše kampaň představuje jeden produkt Domov & bezpečí v naší nabídce, jenž byl už s tímto záměrem vyvinutý,“ řekla Ganna Pidgorna, členka představenstva Uniqa odpovědná za úsek People, Brand and Sustainability.
Nová komunikační vlna běží v Česku (i na Slovensku) od 11. září a potrvá do konce roku. Na TV kanál NOVA byl nasazen 30sekundový spot „Společně žijeme klidněji“; kampaň je naplánována na 4 týdny v rozmezí září až říjen 2023. V Česku bude využit i formát HbbTV na kanálu TV Prima jako výhodné spojení reklamní komunikace a TV obrazovky.
Během října a listopadu poběží i menší PR kampaň v tisku. Na sociální sítě jsou od září do prosince připraveny vedle asistenčních videí s ambasadorem Ondřejem Synkem, mistrem světa ve veslování (na Slovensku s lyžařskou šampionkou Petrou Vlhovou), také 15s pre-rollvidea na YouTube. V nativních článcích otevírá Uniqa témata někdy možná trochu nečekaných, přesto 24 hodin dostupných služeb pro běžný život. Objevovat různé možnosti pomoci a servisu od UNIQA je možné na vybraných webech podle demografického a zájmového zacílení.
Součástí je i on-line bannerová reklama na hlavních zpravodajských a lifestylových webech a na webech o bydlení. Bannerové formáty se zobrazují v rámci Google Display Network (GDN) a obsahové síti Sklik od září do října. „Mediamix je bohatý, protože si klademe za cíl oslovit co nejširší škálu uživatelů médií různého druhu a chceme je informovat, že pojištění dávno není jen finanční kompenzace za škodu,“ sdělila Ganna Pidgorna.
Autorsky stvořila tento koncept reklamní agentura Triad Advertising Bratislava a produkci zastřešila společnost Hitchhiker Films. Režie spotu se citlivě ujal Juraj Janiš. Za nákup médií byly odpovědné agentury Mindshare a Magnas Media.
Před sestavením obsahu a cílů kampaně Uniqa podrobně analyzovala klientskou cestu a zákaznickou zkušenost v tomto segmentu formou opakovaných focus groups. Z nich vyplynulo, že klienti považují za nejatraktivnější benefity k pojištění nemovitostí a domácností užitečné asistenční služby a rychlé vyřízení škody. Obě tyto výhody jsou proto nosným obsahem pro reklamní i obchodní kampaň.