Kotek spot pro další pokračování kampaně opět režíroval, jako prodavač mu herecky sekunduje Zdeněk Charvát.
Síť odborných center Bauhaus pokračuje v kampani „Nešikovný manžel“ a spouští její jarní verzi. V hlavní roli se opět objeví Vojta Kotek, kterého v roli prodavače doplňuje. Spotům dominuje claim „Nechte se unést odbornou pomocí a širokým sortimentem“.
„Kampaň zábavným způsobem upozorňuje na sílu odborného poradenství. Z vlastní zkušenosti víme, že se řada projektů bez profesionální rady neobejde,“ uvedl mimo jiné Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti Bauhaus.
Režie se stejně jako u předešlých spotů ujal Vojta Kotek, kreativního zpracování Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník z agentury Jinej Gang. „Vojtovy kutilské eskapády jsou opravdu vděčným tématem a mezi zákazníky na ně máme skvělou odezvu. Je pro nás radostí se do nich společně s ním pouštět i tentokrát,“ uvádí tvůrčí tým Jinej Gang.
Produkci měla opět na starosti společnost Stink Films. Nákup TV prostoru a supervizi produkce zajišťuje nadále agentura Knowlimits.
Jarní kampaň bude k vidění na televizních stanicích skupin Prima Group a Atmedia. Na třicetisekundové spoty navážou také desetisekundové „remindery“ a doplní je sponzoring na stanicích Nova Group a ČT. Komunikace probíhá napříč mediatypy, k vidění bude i on-line, v tisku i OOH a slyšet v rozhlase. Vše bude doplněno o instore prvky v centrech Bauhaus.