Animovaný spot z dílny Knowlimits je „pro chlapy s koulema“. „Voláme po právu je nazývat pravými jmény,“ říká majitel brandu Tomáš Čech.
Značka pánské kosmetiky Angry Beards vypustila svou první televizní reklamu. Animovaný spot od agentury Knowlimits se od 16. ledna objevuje ve vysílání skupiny Nova. Děje se tak po desáté večer, protože se podle tiskové zprávy ve spotu „objevuje ‚kacířské‘ označení šourku s varlaty – koule“.
„Naše výrobky jsou pro chlapy, a protože neprodukujeme kosmetiku na ‚pánské intimní partie‘, ale na koule, voláme po právu je nazývat pravými jmény,“ uvedl Tomáš Čech majitel Angry Beards.
Třicetisekundový spot Angry Beards říká, že do pohlaví ostatních nikomu nic není, ale zároveň si „vymiňuje nárok na sebeidentifikaci chlapů s koulemi“. „Svět je plnej pohlaví. Někdo je žena. Někdo si nechává onikat, protože aktuálně úplně neví. Jiný se identifikujou jako homosexuálové, transsexuálové, metrosexuálové, hypersexuálové, asexuálové, delfíni nebo kýho čerta,“ vypočítává voiceover.
Reklama bude v televizi měsíc, podpoří ji kampaň v online prostředí, na YouTube, sociálních sítích a na sociálních sítích. Tam balancování značky na hraně podpory práva na sebeurčení s odkazem na delfíny najde svou pozornost. „Řízný přístup“ ke komunikaci značce podle tiskové zprávy přinesl oblibu mnoha zákazníků, která pomohla k loňskému obratu 180 milionů korun ve třech zemích Evropy. Poslední kampaň s projektem Movember pro něj vynesla 150 tisíc korun a na 20 tisíc zákazníků dostalo leták s návodem na samovyšetření.