Mobilní síť Mint Mobile zveřejnila novou reklamu, ve které spolumajitel značky Ryan Reynolds čte scénář vytvořený nástrojem ChatGPT využívajícím umělé inteligence.
Podle hollywoodského herce jsou výsledky „mírně děsivé, ale přesvědčivé“. Program ChatGPT využívá zpracování přirozeného jazyka ke generování textového dialogu, simulujícího lidskou konverzaci a v posledních týdnech je kolem něj pořádně živo. Společnost OpenAI, jejímž spoluzakladatelem je Elon Musk, program představila v listopadu 2022. Od té doby už jej vyzkoušela řada marketérů, kteří uvažují nad tím, jak nová technologie mohla změnit celý obor a usnadnit práci.
You knew it was just a matter of time until we did this (extend the @MintMobile savings with @OpenAI, that is). pic.twitter.com/uf2jblpG2j
— Ryan Reynolds (@VancityReynolds) January 10, 2023
Jak Reynolds vysvětluje v nové reklamě Mint Mobile zveřejněné na účtech značky na Twitteru, Instagramu, Snapu a Facebooku programu nařídil „napsat reklamu pro Mint Mobile hlasem Ryana Reynoldse. Použij vtip, nadávky a dej lidem vědět, že prázdninová promo akce Mint stále trvá, a to i poté, co konkurenční společnosti s promo akcemi skončily.“
„ChatGPT ukazuje, jak daleko jsme s AI za tak krátkou dobu došli,“ uvedl Aron North, marketingový ředitel Mint Mobile. „Bylo zajímavé vidět podobný jazyk, jaký používáme v našich spotech, ale úplně to nevystihlo jemnost humoru. A upřímně, trochu se bojím požádat o revizi.“
Zpráva společnosti Acumen Research and Consulting, zveřejněná minulý měsíc, předpovídá, že technologie generativní umělé inteligence dosáhne do roku 2030 tržní hodnoty kolem 110,8 miliardy dolarů. Však také společnost Microsoft, která do Open AI investovala před lety miliardu dolarů, nyní plánuje investovat miliard deset. Až do doby, než se tato investice vrátí by měla získat 75 procent všech zisků, poté bude. podíl ve společnosti dosahovat 49 procent.