Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Fio banka ukázala nové spoty pro všechny světské radosti

Fio banka se připomíná s novými spoty z kampaně Pro všechny světské radosti. Hlavní tváří je kolotočář Fredy Boháček, kterého ztvárnil Štěpán Kozub, sekunduje mu Petra Nesvačilová jako jeho manželka Karmen.

Pokračování kampaně pro Fio banku připravila agentura Jinej Gang, která v nových spotech rozehrává další příběhy Fredy Boháčka i jeho manželky Karmen. Ti diváky zavedou na „tradiční“ burzu, k sobě domů do karavanu i k dalším pouťovým atrakcím, které ke kolotočářům patří. V hlavních rolích diváci uvidí Štěpána Kozuba a Petru Nesvačilovou.

Spoty vznikly v produkci AdKolektiv, režíroval je Daniel Růžička, osvědčený tvůrčí tým se tak nezměnil. Natáčelo se v Kouřimi, v Praze a také na zámečku Bon repos. V rámci pokračování bylo natočeno celkem šest spotů, zbývající spoty na hypotéku a splátkový úvěr budou k vidění v průběhu ledna.

Reklama
Know

„Kampaň Pro všechny světské radosti měla od začátku zaujmout atraktivním prostředím, humorem a tím, že je tak trochu na hraně. A hlavně tím, že si ze sebe i banka může udělat legraci. Dle ohlasů i přílivu nových klientů soudím, že se to povedlo a diváky jsme zaujali. Už na začátku jsme chtěli kampaň, která půjde dobře rozvíjet a někam se bude posouvat, což ukazujeme právě v nových spotech, kdy sledujeme Fredy a Karmen v dalších životních situacích i třeba mimo samotnou pouť. Ikdyž jejich temperament a naturel je ve spotech otisknutý vždy,“ popisuje obchodní ředitel Fio banky Jan Bláha.

Kampaň Pro všechny světské radosti odstartovala 25. prosince na stanicích Prima, TV Óčko a ATMedia. Od ledna do dubna ji diváci také mohou vidět ve formě sponzorských vzkazů na České televizi. Fio banka začíná se spoty v 45vteřinové stopáži, pokračovat budou i klasické třicetivteřinové. Některé z nich mají ještě prodlouženou online verzi, která bude k vidění na sociálních sítích banky. Kampaň bude podpořená online bannery, PPC reklamou, sociálními sítěmi a POS materiály na pobočkách.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)