Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Direct mění koncept: řešení lusknutím prstů místo špatného rande

Pojišťovna v nové kampani přichází s konceptem „snapsurance“. V konceptu od agentury B&T slibuje pojištění lusknutím prstu.

Po dvou letech mění Direct pojišťovna koncept komunikace. Po nápadnících z nepovedených rande, při nichž se Direct v kampaních od YYY agency srovnával s konkurencí jako „konečně normální pojišťovna“, přichází s komunikací, kterou spojuje lusknutí prstů. To je hlavním poznávacím znakem všech spotů i klíčových vizuálů kampaně.

„Chtěli jsme jasný, zapamatovatelný prvek, který vystihne, proč jsme vůbec jako pojišťovna na světě. Víme, že lidé nad pojištěním nechtějí přemýšlet, jen potřebují, aby šlo všechno rychle a hladce. Ať už jde o sjednání nebo řešení nehody. Zkrátka, že je všechno jako lusknutím prstu,“ popisuje šéf Direct pojišťovny Michal Řezníček.

Reklama
Know

Nové spoty mají jednoduchou linku. Hlavní hrdince se dějí věcí, které zná každý – ať jsou to chvíle, kdy potřebuje rychle pojistit před odjezdem na dovolenou, nebo když už jí na dovolené rozbolí nás zuby.

Důvody pro změnu konceptu jsou podle pojišťovny dva. „Koncept rande byl zábavný, ale pro některé diváky příliš složitý k pochopení. Snapsurance, neboli luskání je cesta, jak ještě víc komunikovat naše hodnoty a PROČ. Existujeme, abychom lidem usnadňovali život a pomáhali řešit jejich starosti,“ říká Nela Maťašeje, která v Directu vede tým marketingové komunikace.

Podle ní pojišťovna brand v kampani zdůrazňuje nejen obsahově, ale i vizuálně. Například použitím odstínů zelené, barvy Directu. „Inspirovali jsme se filmy Wese Andersona, pro kterého jsou typické tlumené pastelové barvy a retro stylizace,“ doplňuje Maťašeje.

Klíčové vizuály vytvořil fotograf Pavel Hejný, který pracoval například na kampani České spořitelny, Staropramenu nebo Sezamo.

Na konceptu Snapsurance spolupracoval Direct s agenturou B&T. „Při seznamování se značkou Direct nás nadchlo nadšení, s jakým se všichni v Directu snaží, aby kontakt s pojišťovnou nebyl opruz. Appka a většina produktů jsou designované tak, aby všechno bylo jednoduché a rychlé. Na lusknutí prstu. Díky tomu byla naše práce jednoduchá – najít symbol jednoduchosti a rychlosti. A to luskání rozhodně je,“ říká kreativní ředitel a zakladatel agentury B&T Jan Jelínek.

Produkčně se kampaně chopila agentura Procoma, režie se ujalo duo Novák&Ngyuen (Tomáš Bláha a Viet Duong). Na stanicích skupiny Prima se postupně ukážou dva spoty a sponzorský vzkaz. Kampaň bude i v online, na YouTube a sociálních sítích. V dubnu se bude luskat i na tramvajích v Brně. Koncept Snapsurance nám umožňuje větší variabilitu a propojení všech touchpointů, kde se s námi klienti setkávají,“ uzavírá Lucie Hlubková, která má v Directu na starosti online marketing.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-47

MAM Exkluzivně v časopise

McDonald’s sýrovka
AI chatbot
Iva Welker, VML

MAM Téma čísla

ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Návrh bez názvu-130
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)