Značka, která slaví 30 let od otevření první stanice v Česku, nabízí v kampani od VCCP retro hrnky s ilustracemi a vizuály, za nimiž stojí Jan Henke.
Značka Shell v nové sérii ilustrovaných retro vizuálů od VCCP představuje sběratelskou kolekci keramických hrnků s motivy ikonické mušle. Odkazuje na dlouhou historii značky, kampaň navíc přišla 30 let po otevření první čerpací stanice Shell na československém trhu.
Síť čerpacích stanic Shell v nové sběratelské kampani nabízí šest keramických retro hrnků s motivem různých podob loga značky v průběhu její historie. „Náš značkový merchandise je u zákazníků dlouhodobě velmi populární a fanoušci značky Shell si touto kolekcí mohou připomenout její dlouhou historii,“ uvedla Klára Suchá, marketingová manažerka Shell ČR pro oblast paliv. „Ze ztvárnění vývoje našeho loga v této promoční kampani mám velkou radost. Pevně věřím, že dobové zpracování hrnečků i vizuálů v následujících týdnech podpoří naše marketingové aktivity v České republice. Navíc se můžou stát stylovým vánočním dárkem,“ dodala.
Kampaň pro Českou republiku a Slovensko vytvořila agentura VCCP, která se značkou Shell spolupracuje již čtvrtým rokem na lokální i globální úrovni. „Historie společnosti Shell je opravdu bohatá, chtěli jsme proto kampaň, která podtrhne myšlenku celé retro kolekce,“ popisuje Marek Farkaš, senior art director VCCP. „Ve spolupráci s ilustrátorem Janem Henkem, který se podílel i na designu kolekce hrnků, jsme proto připravili sérii originálních vizuálů, jež odkazují na styl historických reklamních materiálů značky.“
Komunikační kampaň běží v České republice od 28. listopadu na všech čerpacích stanicích Shell, v rádiu, out of home a online.
Vizitka kampaně:
Název: Kolekce hrnků Shell Heritage
Klient: Shell Česká republika
Kreativní agentura: VCCP
Mediální agentura: MediaCom
PR agentura: AMI Communications
Produkční agentura: Altavia