Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Rossmann spustil novou brandovou kampaň, opět volá: „Mami!“

Řetězec drogerií s agenturou DDB Prague navazuje na komunikaci z roku 2020, rozvíjí strategii založenou na péči.

Síť drogerií Rossman se po dvou letech vrací k brandové kampani a navazuje na reklamní příběh z roku 2020. Společně s agenturou DDB, produkcí Creative Embassy a režisérským duem Mugshot, rozvíjí strategii značky založenou na péči. Ve spotu se stejnými hrdinkami opět zaznívá všudypřítomné „Mami!“ od dcer dožadujících se pozornosti či pomoci.

Zatímco dřívější reklama se soustředila na dcery, tentokrát se zaměřuje na matku. „Samozřejmě to jsou maminky, kdo zosobňují péči. A prodejny Rossmann se svými službami a produkty jim přináší vše potřebné, aby mohly o své rodiny pečovat s láskou,“ vysvětluje Marcela Syrovátková, vedoucí oddělení marketingu řetězce.

Reklama
Abovalve

Aktuální spot na vztahu starší dcery a její matky podle agentury ukazuje, jak se představy o péči mohou v různých životních etapách rozcházet. „Hrdinky v naší reklamě trochu dospěly a s nimi i celý spot a jeho emoce. Od dětské hravosti se tak dostáváme blíž k tomu, jak skutečně vypadají vztahy matek s jejich dospívajícími dcerami,“ uvedla Amila Hrustic Batovanja, kreativní ředitelka DDB, a Marcela Syrovátková ještě dodává: „Je zřejmé, že emoce dodávají značce něco navíc a přibližují ji našim zákazníkům.“

Spot, který v produkci Creative Embassy natočila režisérská dvojice Mugshots, běží v několika verzích na kanálech televizí Nova a Prima, online i na sociálních sítích od 2. prosince. Celá kampaň bude doplněna i o nové klíčové vizuály.

Vizitka kampaně:
Klient: Rossmann
Head of marketing: Marcela Syrovátková
Specialista marketingu: Alžběta Adamová
Digital marketing specialist: Tomáš Javůrek
Business director: Rostislav Novák
Project executive: Martin Tesař
Kreativní Agentura: DDB
Chief creative officer: Dora Pružincová
Creative director: Amila Hrustic Batovanja
Senior copywriter: Ondřej Zvolský
Art director: Francisca Plaza
Agenturní produkce: Ondřej Martinec
Produkce: Creative Embassy + Fame Factory
Sound design: Ondřej Dvořák
Produkce: Vašek Sládek
Režie: Mugshots
Fotografie: Pavel Hejný

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)