Peču na fronty. Vánoční nákup jedině z gauče. Online supermarket Košík.cz ve své letošní vánoční kampani láká zákazníky na pohodlné nakupování bez front.
V hlavní roli se objevuje komfortní služba a aplikace, která přináší supermarket v mobilu – nově i desítkám tisíc domácností na Moravě. A dárky, které bude možné zabalit do balícího papíru, který pomáhá. Středobodem kampaně, která se zaměří především na představení Košíku poprvé nakupujícím domácnostem, je video spot, který připravila agentura Bubble ve spolupráci s interním týmem Košíku.
Spot bude nasazen v rámci online formátů – především pre-roll videa na YouTube. Jeho zvuková varianta se pak objeví na stanicích Evropa 2, City, Faktor, Kiss, Blaník, nebo Haná a řadě dalších regionálních rozhlasových stanic. Billboardy a CLV vitríny pak obsadí kombinace brandových a produktových vizuálů.
„Leitmotivem naší letošní kampaně jsou Vánoce, dotažené s Košíkem k úplné dokonalosti. Vše kolem vánočních nákupů máme za poslední roky skutečně v malíku, takže budeme tou nejoblíbenější pomocnou rukou, která dokáže přivézt suroviny na pečení, přípravu vánoční tabule nebo dárky, ať už v předstihu nebo při objednání na poslední chvíli,“ zmiňuje Ivan Utěšil, CEO Košík.cz. „A to vše pochopitelně za skvělé ceny, které u desítek položek hlídáme na denní bázi.“
Kampaň pokryje celou vánoční i novoroční sezonu až do prvního lednového týdne. A postupně se zákazníky projde všemi nejdůležitějšími fázemi – vánočním úklidem, pečením, vařením, nákupem dárků a oslavou Silvestra. Pro každou z nich zároveň vznikne samostatná microsite, propojená s tipy a recepty.
Kousavé samolepky i papír, který pomáhá
Celá kampaň bude protkaná drobnými detaily, které budou zákazníka pravidelně ubezpečovat o tom, že je na místě, kde vládne vánoční pohoda. Na sváteční se změní ikona aplikace a její design, modifikací projde také logo Košíku. Nejen na Instagramu bude možné zpestřit své fotky brandovými nálepkami Košíku s hláškami jako „Na Vánoce do obchodu nelezu, „Nákup dávám jenom z gauče“ nebo „Peču na fronty v obchoďáku“.
Motiv balicího papíru, který se bude kampaní prolínat, zároveň neskoční jen v reklamních vizuálech: zákazníci Košíku budou mít letos totiž možnost zabalit své dárky do papíru, který pomáhá. Pro Konto Bariéry jej vytvořilo české ilustrované papírnictví Epipí a veškerý výtěžek z jeho prodeje půjde na pomoc hendikepovaným.
„Všem domácnostem chceme nadělit pod stromek to, co umíme nejlíp. Možnost objednat si z velké nabídky za skvělé ceny, s rychlým a výhodným doručením. Jsme služba, na kterou se mohou rádi spolehnout jak domácnosti v Praze a Brně, tak regionech,“ uvádí Ivan Utěšil. „Se servisem, který jim žádný supermarket nenabídne. Z pohodlí gauče na pár ťuknutí do smartphonu.“
Košík.cz na Vánoce vsadí na svou výrazně přepracovanou aplikaci pro smartphony. Ta má nově celou řadu šikovných funkcí – ke snadné reklamaci nebo doobjednávkám přibyl „supermarket na míru“ Můj Košík, který do jedné sekce seřadí všechny často nakupované položky.