Vybírat nábytek může být oříšek, uvádí Favi nový spot. Rozlousknout ho mají ověřené recenze online vyhledávače nábytku.
Recenze jsou hlavní informací, která pomáhá při výběru nábytku online. Proto se kampaň Favi naplánovaná na první dva týdny nového roku zaměří s claimem „opravdové recenze, které pomáhají“ právě na ně.
„Ve Favi víme, jak velký oříšek může být nakupování nábytku po internetu, proto jsme se rozhodli sbírat recenze od ověřených zákazníků, abychom s výběrem pomohli. Uživatelům garantujeme, že jsou recenze opravdu stoprocentně ověřené, protože dotazník na hodnocení produktů a obchodu dostane opravdu jen zákazník, který si produkt zakoupil. Věříme, že právě takové recenze opravdu pomůžou,“ říká Marie Hejlová, ředitelka marketingu Favi. Samo hodnocení probíhá tradičně – ať už jen pomocí hvězdiček, nebo textovým vyjádřením.
Spot, který vznikl dle zvyku Favi in-house a na kterém se podíleli Véna Píša, Jakub Smoljak a AZNkru, poběží ve třech časových verzích, a to v televizi a na YouTube, podporu bude mít v online prostředí. Po českém trhu kampaň půjde i na Slovensku, v Rumunsku a Maďarsku.
Recenze online vyhledávače využívají před rokem spuštěnou službu pro klientské e-shopy Favi Extra, jež umožňuje získávání hodnocení i pro konkrétní produkty od koncových zákazníků. „Zpočátku byli klienti ke službě skeptičtí. Po pečlivém vysvětlení, jak jim může pomoci, se přístup rapidně změnil. Nyní jsme na stovkách e-shopů, jen přes léto vzrostl počet zapojených o 50 procent, nadále roste v Česku na Slovensku, službě se dobře daří i v Maďarsku,“ uvedla v říjnu v rámci tématu B2B marketing v době krize (MAM 41/2022) Zuzana Janovcová, obchodní ředitelka Favi.