Značka se spojila s kreativní agenturou Gut Los Angeles, aby proměnila dvě dodávky v obří repliky svých nových bot MTE-3, které jsou připraveny na každý nešvar počasí.
Kampaň s názvem ‚NYC Takeover of First Ever Pair of „Vans vans“‚ si klade za cíl předvést novou kolekci bot na „obranu v extrémním počasí“. Více než třímetrové replily bot umístěné na dodávku pak vyslala na tour po New Yorku. S jednou dodávkou ve tvaru levé boty a druhou pravou projížděla ulicemi. přes Manhattan, Long Island i Brooklyn. Každá dodávka Vans byla vyobrazena s charakteristickým šachovnicovým designem značky pro okamžitou rozpoznatelnost.
„Pro značku je to něco nového,“ řekl Bruno Luglio, kreativní ředitel Vans Americas. „Naším cílem je ilustrovat výhody MTE ve větším měřítku, bez slovní hříčky. Je to ukázka produktu a testovací jízda.“ Značka také oslovila oblíbené NYC influencery, New York Nico a Lil Mo Mozzarellu, aby se s nimi vydali na projížďku, podělili se o příběh a pozvali místní obyvatele. Navíc těm, kteří se zastavili, aby se blíže podívali na obrovské boty, byl nabídnut pár tenisek Sk8-Hi MTE-3, které si odnesli domů a otestovali na vlastní kůži.
„Někdy jsou ty nejjednodušší nápady nejpůsobivější,“ řek Bruno Acanfora, výkonný kreativní ředitel agentury Gut. „Jaký lepší způsob, jak ukázat, že dorazily nejnovější MTE, než tím, že si je vezmete doslova na procházku ulicemi New Yorku?“
Heller na svém Instagramu sdílel sérii videoklipů s nadrozměrnými Vans, ve kterých se ukazuje, jak jezdí v jedněch z tenisek na kolečkách a povídá si s několika obyvateli města o nových botách. Hellerovy příspěvky spolu s uživatelsky generovanými záběry vozidel získaly na Instagramu širokou organickou angažovanost a společně získaly více než 1,4 milionu zhlédnutí a 88 tisíc lajků za pouhé dva dny.


