Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kdo se o nás stará, často není vidět, připomíná Raiffeisenbank ve vánoční kampani

© RBI

Kampaň pro jedenáct trhů připravila pro bankovní skupinu agentura This is Locco, která uspěla v mezinárodním výběrovém řízení.

Raiffeisen Bank International (RBI) představila vánoční kampaň pro jedenáct trhů včetně Česka a Slovenska. Připravila ji bratislavská agentura This is Locco, která se svým konceptem uspěla ve výběrovém řízení mezi pěti agenturami. Tuzemská Raiffeisenbank spoty vypustí na sociálních sítích. Na dalších trzích bude i v televizi.

Ty, kteří se o nás starají, často není vidět. To je základní smysl spotu, který má dvě roviny. Na jedné straně odkazuje na rodiče, jejichž pomoc si často ani neuvědomujeme, i když stojí při nás od prvních krůčků a bez jejich podpory bychom daleko nedošli. Na druhé straně ukazuje roli banky v našich životech, která je velmi podobná.

Reklama
MMcite
https://youtu.be/a2kZCqHoi-s

Hlavními hrdiny vánočního spotu jsou malý kluk a jeho táta. Tak jako každý rodič, i on si fotografuje všechny pěkné okamžiky, které se synem prožívá. Jako hlavní fotograf své rodiny se ale musí smířit s tím, že sám bude na většině fotek chybět.

„Úspěch v tendru nás potěšil o to víc, že máme československou DNA a tato kampaň bude odvysílána i v Česku a na Slovensku. V kampani se nám podařilo nalézt silný společný insight. Výchova dítěte je doprovázena mnoha krásnými momenty a v dnešní době asi neexistuje rodič, který by odolal pokušení je zvěčnit,“ říká Vierka Šteffeková, CEO pro Česko v agentuře This is Locco.

Silný insight, s kterým se může ztotožnit každý, přesvědčil i banku. „Stejně jako má rodič neustále na zřeteli své děti, také my jako značka myslíme na své zákazníky a podporujeme je, přestože nás není vždy vidět. Toto přirovnání proto považujeme za velmi relevantní. Způsob, kterým se chlapec rozhodne vyřešit otcovu absenci, nás chytil za srdce. Celý agenturní tým ve vánoční kampani výborně spojil náš brand message se silnou vánoční atmosférou,“ uvádí Ioana Popescu, international retail marketing manager v RBI.

Spot režíroval Dano Děkan v produkci Hitchhiker Films. V plné délce bude nasazen online v České republice, Chorvatsku, Albánii, Bělorusku, Bosně a Hercegovině, Maďarsku, Kosovu, Rumunsku, Srbsku, v Rakousku a na Slovensku. V Kosovu, Chorvatsku, Bosně a Hercegovině a v Rumunsku bude nasazen i TV spot v délce 30, resp. 45 vteřin. Součástí kampaně jsou také vizuály od Jakuba Klima.

„Klíčové pro nás bylo přinést nejen dojímavý vánoční spot, ale hlavně kampaň, ve které má banka své přirozené místo. Ta se v něm ocitne nejen v úvodu jako zprostředkovatel zážitků s fotoaparátem, ale hlavně v metaforické rovině péče. Protože jak v soukromí tak v obchodním vztahu se skutečně upřímná péče děje na pozadí, aniž bychom se dožadovali uznání,“  dodává Juraj Kováč, ředitel pro kreativitu a strategii z This is Locco.

Vizitka kampaně:
Klient: Raiffeisen Bank International
Agentura: This is Locco
Creative & strategy director: Juraj Kováč
Art director: Marek Sivý
Copywriter: Martin Polakovič
Account manager: Marína Zollerová
Produkce: Hitchhiker Films
Režie: Dano Dekan

Reklama
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)