Největší světová burza kryptoměn Binance spustila během fotbalového šampionátu reklamu s hvězdným portugalským útočníkem.
Mistrovství světa ve fotbale 2022 v Kataru bude letos podle odhadů sledovat až pět miliard diváků. Spot s jednou z nejzářivějších hvězd mistrovství si připravila burza i pro české diváky, kteří mohou první televizní spot burzy v ČR na stanici Nova Action.
Televizní reklama s Cristianem Ronaldem představuje jeho životní cestu, která se vyznačovala skromností, pílí i chutí riskovat. A reklama cílí právě na diváky s takovým přístupem k životu. Cristiano v rámci velmi audiovizuálně propracovaného TV spotu vstupuje do digitální reality a představuje svou NFT kolekci na platformě Binance. “Přidej se k Binance. Tak jako já,“ říká fotbalový útočník, který by po konci v Manchesteru United měl hrát v Saudské Arábii, kde by si měl ročně přijít až na pět miliard korun.
O media planning a lokalizaci televizního spotu se postarala agentura Punchline!, která se dlouhodobě stará o komunikaci největší kryptoměnové burzy na českém a slovenském trhu. ,,Dlouhodobým cílem Binance je vzbudit zájem o Web3 prostřednictvím světa NFT. Televizní spot obsazený nejvýznamnější fotbalovou osobností světa je proto logický krok. Věřím, že nejen fotbalové fanoušky osloví,” říká Jan Hostinský, impresário agentury Punchline!
Televizní reklama je pro kryptoburzu dalším z kroků, jak chce v České republice komunikovat k veřejnosti. Dlouhodobě spolupracuje s předními českými umělci a tvůrci. V květnu se na platformě Binance podařilo prodat NFT například Colours of Ostrava nebo Opráskům sčeský historije. Nejnovějším počinem byla tvorba graffiti v pražském Těšnově s Vandou Chaloupkovou a Janem Břenkem. Obsah, který vznikl při tvorbě muralu využilo Binance i pro své globální kampaně.
,,Jako lídr se zaměřujeme na silnou lokální komunitu. Budujeme ji tak, aby byla schopna se i nadále rozšiřovat. Mistrovství světa 2022 ve spojitosti s Cristianem, se kterým právě spolupracujeme, se nám jeví jako ideální příležitost představit se i širší veřejnosti. Proto jsme se v Česku rozhodli odvysílat naše první televizní spoty.” říká Matúš Okša, manažer Binance pro Českou republika.