Největší česká sázkovka spustila integrovanou kampaň zahrnující dosud nejvíc mediatypů v historii Tipsportu. Kromě tradičně využívané TV a onlinu sázková společnost tentokrát využívá i print a OOH.
Tipsport nevyráběl kompletně nové spoty, ale pomocí inhouse vyrobených takzvaných tag-onů aktualizoval a přizpůsobil už existující klipy právě pro světový šampionát. „Držíme se dlouhodobé kampaně, ve které rozvíjíme téma komunitních prvků našich produktů. Ve spotech se zobrazují interaktivní a sociální prvky, které Tipsport klientům nabízí: analýzy, sdílení tiketu a vzájemné inspirace, statistiky k zápasu, výše náběrů vsazených částek, chat a další. Znovu k tomu využíváme tváře Tipsportu, špičkové české a slovenské sportovce. Tentokrát hraje hlavní roli slovenský fotbalista Martin Škrtel, ve spotech vidíte i Ester Ledeckou a slovenského zápasníka Ronyho Paradeisera,“ vysvětluje vedoucí marketingové komunikace Tipsportu Michal Kramer. Kampaň běží i na Slovensku.
Třicetivteřinové spoty a deseti vteřinové sponzorské vzkazy jsou nasazeny na naprosté většině sledovaných televizních kanálů: na ČT, kanálech skupiny Nova, na kanálech Primy, v Óčku, kanálech Atmedia, Canal+, Premier Sport 1 a na TV Seznam. Na Slovensku Tipsport nakoupil prostor na kanálech RTVS, Joj i Markízy.
Výběrově v online a v partnerství s Adidasem
Patnácti vteřinový webmix běží na YouTube, na webu sport.cz a samozřejmě na online platformách Tipsportu. Tam probíhá i „Tipovačka o 5,5 mega“ a novým hráčům je nabízen bonus 500 korun, na Slovensku dokonce 50 eur, a to jen za registraci. „Až 50 tisíc našich sázkařů dosáhne na nějakou výhru z celého balíku. Ten nejlepší si odnese půl milionu. Plus na 100 nejlepších čeká další atraktivní výhra – oficiální hrací míč šampionátu Adidas Al Rihla Pro. Spolupráce s firmou Adidas nám navíc umožňuje využívat oficiální míč MS v celé kampani,“ doplňuje Michal Kramer.
V novinách i OOH
Ve velkém Tipsport tentokrát dál rozšířil formát OOH: jeho kampaň k fotbalovému mistrovství světa najdete na digitálních CLV v metru, na bigboardech, smartboardech i double bigboardech.
Tipsport k šampionátu domluvil rozsáhlou spolupráci s deníkem Sport, kterou odstartoval těsně před mistrovstvím celostranou a kurzovými boxy v tištěném speciálu k šampionátu. V jednotlivých vydáních deníku během MS má sázkovka inzertní půlstrany, „ucho“ na titulce a především kurzové boxy u redakčních článků. S vydavatelstvím CNC je domluvena i obsahová spolupráce ve formě rozhovorů s bookmakerem a s ligovými trenéry, kteří hodnotí šance zúčastněných týmů.
Na poslední fotbalové mistrovství světa přijal Tipsport sázky za 1,065 miliardy korun a očekává, že tento šampionát i díky mimořádně rozsáhlé kampani rekordní náběry překoná.