Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Madmonq spustil největší online kampaň, hráče vyzývá k upgradu v reálném životě

Vylepšit své zdraví stejně, jako budujeme své herní charaktery v online světě. To je mottem nové kampaně českého startupu Madmonq, který svými unikátními přírodními doplňky stravy cílí mimo jiné na profesionální a amatérské hráče.

Kampaň běží od 16. 11. na online kanálech v Česku i v zahraničí a zapojí i známé herní influencery a streamery. Součástí kampaně budou speciální výzvy a také limitovaná edice klávesy ve tvaru srdce, která má připomínat nutnost péče o zdraví a duševní pohodu. Madmonq vyrábí přírodní doplňky stravy pro profesionální i amatérské hráče. Cucavá tabletka s přírodním složením, která kromě povzbuzujícího efektu pomáhá v boji se stresem, zlepšuje soustředění a přináší tělu i další benefity, se rychle stala hitem mezi českou i světovou herní komunitou. Madmonq se spolu s tím dlouhodobě zasazuje o zlepšení životního stylu hráčů a podporu jejich duševního i fyzického zdraví, na které cílí i nová kampaň.

„Sám jsme se dlouho aktivně pohyboval v herní komunitě a proto vím, jak snadné je ve snaze o co nejvyšší výkon sklouznout k nezdravému životnímu stylu. To se již od počátku snažíme změnit pomocí našich přírodních doplňků. K lepší péči o zdraví chceme motivovat i v naší kampani, ve které chceme ukázat, že udělat pozitivní změnu nemusí být složité a někdy stačí i malý závazek, který si osvojíte a budete ho dodržovat,“ dodává Michal Noga, zakladatel a CEO Madmonq.

Reklama
ČEZ

Ústředním motivem kampaně je slogan „Dej do sebe srdíčko“, který odkazuje na čerpání zdraví ve hrách i vylepšování herních charakterů. Zároveň připomíná tu nejdůležitější postavu – osobu hráčů v reálném světě. Hráči si mohou zakoupit limitovanou edici speciální klávesy ve tvaru srdce, která jim bude připomínat, aby lépe pečovali o své zdraví, v čemž jim pomohou přírodní tabletky Madmonq a Madmonq Champion. K dodržování předsevzetí je zároveň budou motivovat také výzvy streamerů na sítích.

Ručně vyladěná klávesa

Speciální klávesu ve tvaru srdce a celý koncept navrhl interní tým Madmonq, Vizualizaci a 3D výrobu zajistilo studio Mirage. Součástky se tisknou na 3D tiskárně a ručně se skládají dohromady lokálně v Praze, část obalové práce zajišťuje chráněná dílna. Klávesa bude dostupná v omezeném množství 5 000 kusů. Bude možné ji vyměnit za jakoukoliv jinou na klávesnici, pověsit si ji jako přívěšek nebo vystavit v customizované krabici, ve které dorazí.

Online kampaň i využití streamerů

Kampaň startuje 16. 11. a její součástí budou příspěvky na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok, objeví se také na Discordu, Redditu a YouTube. Kromě Česka bude Madmonq cílit i na zahraničí a kampaň poběží i ve Velké Británii, Francii, Německu, ve státech Beneluxu a ve Skandinávii. V rámci PPC bude využita kampaň Google Performance Max a vyhledávání, na Skliku pak display v kombinaci s vyhledáváním. Kampaň intenzivně zapojí také influencery a streamery, kteří se objeví v komunikaci i ve videoformátech a budou akci propagovat na svých kanálech. Každý streamer zároveň přijde s vlastním commandem (závazkem), který bude dodržovat a motivovat k němu i svou komunitu. Mezi streamery nebude chybět například Agraelus, Flowee, SpajKK, MartyVole, Fluff, LiveOliverr, Heddi a další.  

Kredity kampaně:
Strategy: Petra Jankovičová
Campaign Leader: Magdaléna Mohelová
Creative Lead: Miky Karas
Art direction & photography: Jerry Kavan
Art direction & video: Martin “Flash” Štembera
Copywriter: Pavel Hájek
Graphic design and DTP: David Boleslav
Producer: Klára Plechsson
Director: Martin “Flash” Štembera
DOP: Bekim Hotti
1stAC: Ondřej Andrešič
Gaffer: Vít Morawski
Sound: Fame Factory, Ondřej Dvořák
3D: Michal Rechtorik
Motion design: Marcelo Bazani

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)