Zlínský e-shop Ovečkárna s produkty z ovčí vlny se poprvé vydal na pole televizní reklamy. Za kreativou stojí zlínské studio Creepy, produkce se ujala společnost Bumerang.
Kampaň, která se pustila na tenký led motivu energetické krize, běží na stanicích skupiny Nova od 15. října do 24. listopadu. Druhá fáze bude následovat v lednu a v únoru. Jejím cílem je podle společnosti šířit osvětu o benefitech ovčí vlny a rozšířit povědomí o značce.
„Kreativa je primárně založena na tom, že Ovečkárna neprodává jen produkty z ovčí vlny, ale především teplo pro náš domov. Jenže s teplem to bude teď hodně náročné, proto jsme se rozhodli pustit do tématu šetření a ukázat obvyklý spor mezi mužem a ženou nad teplotou v domácím prostředí. Zimomřivá žena by ráda přitopila, ale muž drží teplo a tím i platby za energie na uzdě. Problém s drahým teplem řeší Ovečkárna, kterou „mladým“ doporučí babička. Všichni se nakonec „zababuší“ do ovčí vlny a je jim teplo,“ představuje David Dvořáček z Creepy téma 20vteřinového reklamního spotu, na jehož scénáři vypomohl režisér Jakub Žídek.
„Naším cílem je zvýšit povědomí o značce, protože z výzkumu, který jsme realizovali na jaře, vyplývá, že 75 % lidí pořád žádný obchod s vlnou nezná. Proto jsme letos rozšířili mediamix i o televizi. Celkově není sortiment z ovčí vlny až tak rozšířený, takže mimo zvyšování povědomí chceme také v rámci zimní kampaně edukovat o samotné ovčí vlně, ukázat její benefity, a proč se se sortimentem z ovčí vlny vracíme k tradicím,“ vysvětluje cíle kampaně Martin Bernátek, zakladatel Ovečkárny. S konceptem se bude pracovat i v dalších kanálech, především v online, ale i v tisku.