Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ovečkárna cílí na zimomřivce poprvé i v TV spotu od Creepy

Zlínský e-shop Ovečkárna s produkty z ovčí vlny se poprvé vydal na pole televizní reklamy. Za kreativou stojí zlínské studio Creepy, produkce se ujala společnost Bumerang.

Kampaň, která se pustila na tenký led motivu energetické krize, běží na stanicích skupiny Nova od 15. října do 24. listopadu. Druhá fáze bude následovat v lednu a v únoru. Jejím cílem je podle společnosti šířit osvětu o benefitech ovčí vlny a rozšířit povědomí o značce.

„Kreativa je primárně založena na tom, že Ovečkárna neprodává jen produkty z ovčí vlny, ale především teplo pro náš domov. Jenže s teplem to bude teď hodně náročné, proto jsme se rozhodli pustit do tématu šetření a ukázat obvyklý spor mezi mužem a ženou nad teplotou v domácím prostředí. Zimomřivá žena by ráda přitopila, ale muž drží teplo a tím i platby za energie na uzdě. Problém s drahým teplem řeší Ovečkárna, kterou „mladým“ doporučí babička. Všichni se nakonec „zababuší“ do ovčí vlny a je jim teplo,“ představuje David Dvořáček z Creepy téma 20vteřinového reklamního spotu, na jehož scénáři vypomohl režisér Jakub Žídek.

Reklama
MMcite

„Naším cílem je zvýšit povědomí o značce, protože z výzkumu, který jsme realizovali na jaře, vyplývá, že 75 % lidí pořád žádný obchod s vlnou nezná. Proto jsme letos rozšířili mediamix i o televizi. Celkově není sortiment z ovčí vlny až tak rozšířený, takže mimo zvyšování povědomí chceme také v rámci zimní kampaně edukovat o samotné ovčí vlně, ukázat její benefity, a proč se se sortimentem z ovčí vlny vracíme k tradicím,“ vysvětluje cíle kampaně Martin Bernátek, zakladatel Ovečkárny. S konceptem se bude pracovat i v dalších kanálech, především v online, ale i v tisku.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)