Nové aktivace nápojů Fanta v kampani „Halloween na roztrhání“ na míru realizovala komunikační agentura Dago.
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit. Na to sázejí i nové aktivace nápojů Fanta. Na míru je připravila komunikační agentura Dago, podle níž mohou chytře promyšlená a zábavná POS výrazně zvýšit tržby.
Slogan této podzimní kampaně zní „Halloween na roztrhání“. Vystavení vzniklo primárně pro značku Fanta, která pro halloweenskou sezonu připravila soutěž o strašidelné ceny. I proto jsou všechny kampaňové sety doplněny o typické znaky tohoto období.
„Halloween je čím dál populárnější v ČR i na Slovensku a dávno nejde o čistě americký svátek. Fanta jako značka k Halloweenu neodmyslitelně patří, a to hlavně svým charakterem a konzistentní komunikací založenou zejména na hravosti a zábavě. Vzhledem k povaze kampaně byla i příprava a realizace komunikačních prvků docela zábava a výsledek stojí za to,“ popisuje kampaň Tomáš Besperát, marketingový manažer ze společnosti Coca-Cola HBC.
Fanta připravila takto masivní halloweenskou kampaň jako jedna z mála značek na českém trhu. „Na Halloween se zaměřujeme dlouhodobě. Pro Fantu se totiž i vzhledem k profilu cílové skupiny jedná o klíčové období roku. Letos také přicházíme s novinku Fanta Jahoda kiwi Zero v limitované halloweenské edici,“ dodává Tomáš Besperát.